Search
Now showing items 1-4 of 4
Hastanelerde motivasyon yönetimi uygulamalarının çalışan memnuniyetine etkilerinin belirlenmesi üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
İnsan hayatı için oldukça önem taşıyan sağlık kurumları gün geçtikçe artan talebe daha iyi bir şekilde cevap vermek amacıyla hizmet anlayışlarını geliştirmektedirler. Müşteri memnuniyetini sağlamak öncelikle çalışanların ...
Rekabetçi üstünlük sağlamada kurumsal itibar yönetimi uygulamalarının marka değeri üzerine etkileri: Kamu-özel hastane karşılaştırılması ve bir model önerisi
(2018-11-11)
İçinde bulunulan küresel rekabet ortamında `kurumsal itibar yönetimi`, birçok işletmenin temel amaçları arasında yer alan; değer maksimizasyonu, kâr elde etme ve işletmenin sürekliliğini sağlama gibi konular kadar önemli ...
Sağlık işletmelerinde müşteri ilişkileri yönetimi: Kamu ve özel sağlık işletmelerinde müşteri ilişkileri yönetimi uygulamaları araştırması
(2018-08-06)
Bireylerin günümüzde sağlığa verdikleri önemin artması, sağlık hizmetlerinde kaliteli bakım isteğinin yaygınlaşması, ilgili işletmeler arasında daha seçici davranmaları sonucunu doğurmuştur. Bu da sağlık işletmeleri ...