Search
Now showing items 1-10 of 50
Bir pazarlama yöntemi olarak franchising
(2018-08-06)
Yeşil pazarlama faaliyetlerinin tüketicilerin çevreye duyarlı mal ve hizmetleri tercih etme eğilimlerine etkisi
(2019-08-08)
İnsanlar doğada bulunan kaynakları sınırsızmış gibi kullanıp çevresel tahribatlara yol açmaktadırlar. İnsanların sergilemiş oldukları bu bilinçsiz davranışlar sonucunda dünyadaki denge bozularak iklimler değişmiş ve küresel ...
Macera turizmi pazarlaması: Antalya yöresine gelen turistlerin macera turizmine yönelik eğilimleri üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Ürün çeşitliliğinin, başarının anahtarı olduğu bu çağda, hizmet sektörünün arz profilinde, büyük değişimler yaşanmaktadır. 90'lı yıllardan bu yana, seyahat ve turizm sektörünün sunduğu ürün ve hizmetlerin, farklılaşan ...
The factors impact consumers from different cultures in social media marketing practices: A study on Thailand and Turkey
(2019-01-07)
Son yıllarda sosyal medya kullanımı ciddi bir şekilde artış göstermektedir. Sosyal medyanın temel amaçlarından biri insanlar arası iletişimi sağlamak ve ağı oluşturmak. Ticari boyuttan ele alırsak sosyal medya kullanımı ...
Eğitim hizmetleri pazarlamasında sosyal medyanın etkisi: Konya`daki devlet ve vakıf üniversitelerinin uygulamalarının karşılaştırılmasına yönelik bir araştırma
(2019-01-07)
Günümüzde sosyal, ekonomik ve teknolojik yapıda meydana gelen değişimler ve gelişmeler pazarlama ilke ve stratejilerinin değişimini ve gelişimini de zorunlu hale getirmiştir. Dolayısıyla sosyal medya insanların günlük rutin ...
Büyük alışveriş merkezlerinde markalı mağazalardan ve bağımsız perakendecilerden satın alan tüketicilerin satın alma davranışlarının incelenmesi ve araştırılması
(2018-08-06)
Günümüz Türkiye'sinde perakendecilik yönetiminin rolü gittikçe artmaktadır. Özellikle küreselleşme kavramı sonucu ortaya çıkan satın alma davranışlarındaki değişim perakendeciliğe önemli ölçüde yansımıştır. Bunun ...
Yeşil pazarlama faaliyetlerinin tüketicilerin satın alma davranışlarına etkilerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
(2018-08-06)
Çevre sorunlarının temelinde doğal kaynaklar sınırsızdır anlayışı yatmaktadır. İnsanoğlunun kaynakları sınırsızmışçasına kullanması çevresel tahribata yol açmaktadır. İnsanların sergilediği bilinçsiz davranışlar sonucu ...
Kriz dönemlerinde stratejik pazarlama planlamasının önemi ve Denizli tekstil işletmelerinde yapılan bir araştırma
(2018-08-06)
XI ÖZET Belirsizliğin ve istikrarsızlığın sonucunda ortaya çıkan krizler karşısında ve yaşanan yoğun rekabet ortamında işletmeler faaliyetlerini yerine getirirken pek çok problemle karşılaşmaktadırlar. Bu çalışmanın amacı, ...