Search
Now showing items 1-10 of 43
Bir pazarlama yöntemi olarak franchising
(2018-08-06)
Macera turizmi pazarlaması: Antalya yöresine gelen turistlerin macera turizmine yönelik eğilimleri üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Ürün çeşitliliğinin, başarının anahtarı olduğu bu çağda, hizmet sektörünün arz profilinde, büyük değişimler yaşanmaktadır. 90'lı yıllardan bu yana, seyahat ve turizm sektörünün sunduğu ürün ve hizmetlerin, farklılaşan ...
Büyük alışveriş merkezlerinde markalı mağazalardan ve bağımsız perakendecilerden satın alan tüketicilerin satın alma davranışlarının incelenmesi ve araştırılması
(2018-08-06)
Günümüz Türkiye'sinde perakendecilik yönetiminin rolü gittikçe artmaktadır. Özellikle küreselleşme kavramı sonucu ortaya çıkan satın alma davranışlarındaki değişim perakendeciliğe önemli ölçüde yansımıştır. Bunun ...
Yeşil pazarlama faaliyetlerinin tüketicilerin satın alma davranışlarına etkilerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
(2018-08-06)
Çevre sorunlarının temelinde doğal kaynaklar sınırsızdır anlayışı yatmaktadır. İnsanoğlunun kaynakları sınırsızmışçasına kullanması çevresel tahribata yol açmaktadır. İnsanların sergilediği bilinçsiz davranışlar sonucu ...
Kriz dönemlerinde stratejik pazarlama planlamasının önemi ve Denizli tekstil işletmelerinde yapılan bir araştırma
(2018-08-06)
XI ÖZET Belirsizliğin ve istikrarsızlığın sonucunda ortaya çıkan krizler karşısında ve yaşanan yoğun rekabet ortamında işletmeler faaliyetlerini yerine getirirken pek çok problemle karşılaşmaktadırlar. Bu çalışmanın amacı, ...
Sosyal medya ve spor pazarlaması ilişkisi taraftar tutumlarını belirlemeye yönelik bir araştırma Beşiktaş spor kulübü örneği
(2018-08-06)
Bu çalışmanın temel amacı sosyal medyanın spor pazarlama üzerindeki etkisini incelemektir. Bu bağlamda, araştırmada spor kulübü taraftarlarının takımlarının sosyal medya hesaplarını takip etmedeki temel motivasyonları ...
Küçük ve orta büyüklükteki işletmelerde pazarlama etkeni olarak e-ticaret
(2018-08-06)
KOBİ'lere global düzeyde iş yapabilmenin altyapısını sağlayan, KOBİ'lerin gelişmesini ve pazarlamasını etkileyen e-ticaretin ne kadar etkin olup olmadığını, KOBİ'ler için ne kadar faydalı olup olmadığını ...