Browsing SELÇUK ÜNİVERSİTESİ by Author "Yağız, Dursun"
Now showing items 1-5 of 5
-
Fen ve teknoloji dersinin ölçme ve değerlendirmesine ilişkin öğretmen görüşleri
Manav Kaşikci, Cemile (SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışma, fen ve teknoloji dersinin ölçme ve değerlendirmesine ilişkin öğretmenlerin görüşlerini incelemeyi amaçlamıştır. Çalışma Şanlıurfa ilinin Viranşehir ve Ceylanpınar ilçelerinde bulunan 24 ilköğretim okulunda ... -
İlköğretim 4., 5. ve 6. sınıf fen ve teknoloji derslerinde öğretmen ve öğrencilerinin ürün dosyası (portfolyo) ve içeriğine ilişkin görüşleri
Gözüm, Serdar (SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışma, ilköğretim 4., 5. ve 6. sınıf Fen ve Teknoloji dersinde, o derse giren öğretmenler ve öğrencilerin ürün dosyası (portfolyo) hakkındaki görüş ve düşüncelerini incelemeyi amaçlamıştır.Çalışma, Konya ilinin Selçuklu ... -
İlköğretim 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin fen ve teknoloji dersine yönelik tutumları ile fen ve teknoloji dersi başarıları arasındaki ilişki
Fidan Dişikitli, Ayşegül (SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmada ilköğretim 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin Fen ve Teknoloji dersine yönelik tutumlarına ve ders başarılarına cinsiyetin, sınıf seviyesinin, anne ve baba eğitim seviyesinin etkisi ve derse yönelik tutum ile ... -
İlköğretim fen bilgisi derslerinde öğrenme stillerine dayalı öğretim etkinliklerinin öğrenci erişi ve tutumlara etkisi
Usta, Ahmet (SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-11-30)Bu çalışmada ilköğretim Fen Bilgisi dersinde, öğrencilerin öğrenme stillerine dayalıöğretim etkinliklerinin onların erişi ve tutumlarına etkisi incelenmiştir.Araştırmadakontrol gruplu deneysel yöntem kullanılmıştır. Araştırma ... -
İlköğretim fen bilgisi öğretiminde aktif öğrenme yönteminin öğrencilerin başarılarına, tutumlarına ve hatırda tutmalarına etkisi
Kartal, Tezcan (SELÇUK ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu çalışma, 8. sınıf Fen Bilgisi dersinde ?Genetik Ünitesinin? öğretimindeaktif öğrenme yönteminin öğrencilerin başarılarına, tutumlarına ve hatırdatutmalarına etkisinin incelemesi amacıyla yapılmıştır.Çalışma, Konya ilinin ...