Show simple item record

dc.contributor.advisorAkın Şişman, Özlem
dc.contributor.authorAkbulut, Can
dc.date.accessioned2020-12-10T09:25:28Z
dc.date.available2020-12-10T09:25:28Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/230161
dc.description.abstractBu çalışma, Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Müzik Eğitimi Anabilim Dalları programlarında yer alan `bireysel çalgı flüt` eğitiminde temel tekniklerin kazandırılmasında kullanılan etütlerde karşılaşılan problemlere ilişkin öğrenci görüşlerinin alınması amacıyla yapılmıştır.Araştırmada kaynak tarama ve betimsel yöntem kullanılmıştır. Kaynak tarama kısmında, problemin çözümüne yönelik gerekli bilgilerin elde edilebilmesi amacıyla belgesel tarama yapılmış, betimsel kısmında ise araştırmanın evrenini oluşturan üniversitelerde ve örneklemde belirtilen öğrencilerle uygulama kısmı yapılmıştır. Bu araştırma kapsamında, örneklemi oluşturan öğrencilerin etütlerde karşılaştıkları teknik problemler anket yöntemi kullanılarak tespit edilmeye çalışılmış, veriler yüzde, frekans, aritmetik ortalama ve standart sapma kullanılarak tablolaştırılmıştır. Araştırma sonucunda, müzik öğretmeni yetiştiren kurumlarda verilen bireysel çalgı flüt dersinde sıkça kullanılan etütlerde karşılaşılan teknik problemler incelenmiş, öğrencilerin görüşleri alınmış, elde edilen bulgular yorumlanarak belirli sonuçlara ulaşılmıştır. Sonuçlara dayalı olarak öneriler sunulmuştur.
dc.description.abstractThis study, Faculty of Education Fine Arts Department of Music Education Department programs contained in the `individual instrument flute` in the training of basic techniques used to impart during the survey, the problems related to students' opinions to be investigated.The method used in the research literature and descriptive. Literature review section, in order to obtain the necessary information for the solution of the problem has been screening the documentary, the descriptive part of the universities that make up the universe of the study and the students in the sample were part of the application.In the research, a sample of students forming the technical problems encountered in studies using survey methods have been attempted to be determined, the data frequency, percentage, mean and standard deviation were tabulated using.In conclusion, the music teacher training institutions flute lessons given in the individual instruments commonly used in the technical problems encountered in the study examined students' opinions were taken interpreting the findings obtained certain results have been achieved. Based on the results presented recommendations.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectMüziktr_TR
dc.subjectMusicen_US
dc.titleFlüt eğitiminde temel tekniklerin kazandırılmasında kullanılan etütlerde karşılaşılan problemlere ilişkin öğrenci görüşleri
dc.title.alternativeFlute basic training tecniques used to give students study on problems in views
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentGüzel Sanatlar Eğitimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmMusic education
dc.subject.ytmMusical instruments
dc.subject.ytmInstrumental education
dc.subject.ytmInstrumentation techniques
dc.subject.ytmFlute
dc.subject.ytmEtude
dc.subject.ytmOpinions of students
dc.subject.ytmUniversities
dc.identifier.yokid10032947
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityPAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid357119
dc.description.pages60
dc.publisher.disciplineMüzik Eğitimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess