Show simple item record

dc.contributor.advisorTok, Türkay Nuri
dc.contributor.authorKirca, Ayşegül
dc.date.accessioned2020-12-10T09:22:45Z
dc.date.available2020-12-10T09:22:45Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2020-11-11
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/227940
dc.description.abstractBu çalışma, öğretmenlerin algılarına göre öğrenen örgüt ve öğretmen morali arasındaki ilişkiyi araştırmak amacıyla yapılmıştır. Araştırma öğretmenlerin, okulların öğrenen örgüt olma düzeylerine ilişkin algılarını ve moral düzeylerini onların cinsiyetleri, yaşları, eğitim durumları, öğretmenlikteki hizmet yılları, medeni durumları, öğretmenlik mesleğini isteyerek tercih edip etmeme durumları ve branş değişkenlerine göre incelemektedir. Araştırmanın örneklemini 2018-2019 eğitim - öğretim yılında Denizli ili Merkezefendi ilçesinde bulunan ilkokul ve ortaokullarda görev yapan 373 öğretmen oluşturmaktadır. İlişkisel tarama modelinde tasarlanan araştırmada veriler Kişisel Bilgi Formu, Öğrenen Okul Ölçeği ve Öğretmen Moral Ölçeği aracılığı ile toplanmıştır.
dc.description.abstractThis study was conducted to investigate the relationship between teachers' morale and the learning organization based on the perceptions of teachers. This research examines teachers' perceptions of the learning organization and level of morale according to their gender, professional seniority, age, and education level. The sample of this study consists of 373 teachers who work in primary and secondary schools in the Merkezefendi district of Denizli in the academic year of 2018-2019. In the research, which was designed in relational screening model, data was collected through Personal Information Form, Learning School Scale and Teacher Morale Scale surveys.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleÖğrenen örgüt ile öğretmen morali arasındaki ilişki
dc.title.alternativeThe relationships between learning organization and teacher morale
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-11-11
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.subject.ytmLearning
dc.subject.ytmMorale
dc.subject.ytmLearning schools
dc.subject.ytmTeachers
dc.identifier.yokid10264529
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityPAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid562999
dc.description.pages112
dc.publisher.disciplineEğitim Yönetimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess