Visibility grid method for efficient crowd rendering with shadows
dc.contributor.advisor | İşler, Veysi | |
dc.contributor.author | Koçdemir, Şahin Serdar | |
dc.date.accessioned | 2020-12-10T09:14:23Z | |
dc.date.available | 2020-12-10T09:14:23Z | |
dc.date.submitted | 2012 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/225539 | |
dc.description.abstract | Bu tezde sunulan metodoloji her gölge haritası çiziminde daha verimli olmaya başlamakta ve bu sayede birçok lokal ışık kaynağının gölgelerinin çizilmesini sağlamaktadır. Ayrıca kalabalık çizim metodları hakkında günümüzde kullanılan tekniklerden bahsedilerek uygulanan metodun uyumlulugu incelenmiştir. Sunulan teknik, kopyalama, dinamik LOD hesaplama ve GPU-tabanlı simulasyon gibi modern kalabalık çizim tekniklerine ve değişik gölgelendirme metodlarına da uygundur. | |
dc.description.abstract | The methodology introduced in this thesis gets more effective in each shadow map rendering pass by re-using the same visibility mask for shadow caster culling and enables many local ivlights with shadows. We also give a brief information about the state of the art of crowd rendering and shadowing, explaining how suitable the method with the implementations of different shadow mapping approaches. The technique is very well compatible with the modern crowd rendering techniques such as skinned instancing, dynamic LOD determination and GPU-based simulation. | en_US |
dc.language | English | |
dc.language.iso | en | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Bilgisayar Mühendisliği Bilimleri-Bilgisayar ve Kontrol | tr_TR |
dc.subject | Computer Engineering and Computer Science and Control | en_US |
dc.title | Visibility grid method for efficient crowd rendering with shadows | |
dc.title.alternative | Verimli gölgelendirmeli kalabalık çizimi için görünürlük ızgarası metodu | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Diğer | |
dc.subject.ytm | Computer games | |
dc.subject.ytm | Computer graphics | |
dc.subject.ytm | Parallel computing | |
dc.subject.ytm | Parallel programs | |
dc.identifier.yokid | 445675 | |
dc.publisher.institute | Enformatik Enstitüsü | |
dc.publisher.university | ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 313592 | |
dc.description.pages | 72 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |