Context based dynamic content generation, introducing a new approach and a framework
dc.contributor.advisor | İşler, Veysi | |
dc.contributor.author | Özdemir, Burkay | |
dc.date.accessioned | 2020-12-10T09:12:59Z | |
dc.date.available | 2020-12-10T09:12:59Z | |
dc.date.submitted | 2015 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/225228 | |
dc.description.abstract | Bu tez çalışmasının ana odağı, dinamik içerik yaratma literatürüne yeni bir yaklaşım önermek ve çekirdeğinde sosyal medyayı kullanarak oyun içi, olay, eylem ve materyal gibi içeriklerin dinamik üretiminde kullanılacak bir sistemsel uygulama geliştirmektir. | |
dc.description.abstract | The main focus of this thesis is to introduce a new approach to dynamical content generation literature and develop a framework that is using a social media in its core to generate in-game dynamic content such as events, actions, materials. | en_US |
dc.language | English | |
dc.language.iso | en | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Bilgisayar Mühendisliği Bilimleri-Bilgisayar ve Kontrol | tr_TR |
dc.subject | Computer Engineering and Computer Science and Control | en_US |
dc.title | Context based dynamic content generation, introducing a new approach and a framework | |
dc.title.alternative | Ortam tabanlı dinamik içerik yaratımı, yeni bır yöntem | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Modelleme ve Simülasyon Anabilim Dalı | |
dc.identifier.yokid | 10071577 | |
dc.publisher.institute | Enformatik Enstitüsü | |
dc.publisher.university | ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 387499 | |
dc.description.pages | 111 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |