Show simple item record

dc.contributor.advisorİşler, Veysi
dc.contributor.authorÖzdemir, Burkay
dc.date.accessioned2020-12-10T09:12:59Z
dc.date.available2020-12-10T09:12:59Z
dc.date.submitted2015
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/225228
dc.description.abstractBu tez çalışmasının ana odağı, dinamik içerik yaratma literatürüne yeni bir yaklaşım önermek ve çekirdeğinde sosyal medyayı kullanarak oyun içi, olay, eylem ve materyal gibi içeriklerin dinamik üretiminde kullanılacak bir sistemsel uygulama geliştirmektir.
dc.description.abstractThe main focus of this thesis is to introduce a new approach to dynamical content generation literature and develop a framework that is using a social media in its core to generate in-game dynamic content such as events, actions, materials.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectBilgisayar Mühendisliği Bilimleri-Bilgisayar ve Kontroltr_TR
dc.subjectComputer Engineering and Computer Science and Controlen_US
dc.titleContext based dynamic content generation, introducing a new approach and a framework
dc.title.alternativeOrtam tabanlı dinamik içerik yaratımı, yeni bır yöntem
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentModelleme ve Simülasyon Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10071577
dc.publisher.instituteEnformatik Enstitüsü
dc.publisher.universityORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid387499
dc.description.pages111
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess