İlköğretimde ses eğitimi
dc.contributor.advisor | Gürel, Güzin | |
dc.contributor.author | Otacioğlu, Serkan | |
dc.date.accessioned | 2020-12-10T07:39:29Z | |
dc.date.available | 2020-12-10T07:39:29Z | |
dc.date.submitted | 2002 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/218004 | |
dc.description.abstract | ÖZET `İlköğretimde Ses Eğitimi` isimli bu araştırma survey tekniği, deneysel, betimsel ve tarihsel yöntemler kullanılarak yapılmıştır. Bu araştırmanın bulgularına ve literatür bilgilerine göre öneriler getirilmiştir. Araştırmanın yapılmasındaki genel amaçlar şunlardır; a) Ergenlik çağındaki çocuk seslerinin ses değişimini (evrimi) incelemek b) Bu dönemdeki ses problemleri hakkında edindikleri deneyimleri (tecrübeleri) incelemek c) Çocuk seslerinin çalıştırılma yöntemini ve ilköğretim okullarındaki uygulamaları incelemek d) Öğretmenlere öneriler getirmek. e) Ses değişimleri sırasında zarar görmelerini önlemek f) Çocuk seslerinin ses genişliklerine uygun, çocuk sarkılan ve koro repertuarının oluşmasına yardımcı olmak g) Konservatuarlar ve eğitim fakültelerinde eğitim görecek olan adayların ses sağlıklarının daha iyi duruma gelebilmesini sağlayabilmektir. | |
dc.description.abstract | SUMMARY This research titled `Voice Training In Primary Education` is made using survey technique along with experimental, descriptive and historical methods. given. Suggestions regarding the findings and relevant sources of this research are The main purposes for this survey are; a) To examine the vocal development of children during puberty. b)To examine the vocal problems experienced during this period. c)To examine the method of training of children's vocies and the application of this in primary schools. d) To offer suggestions to teachers. e) To maintain the vocal health of children during their puberty. f) To contribute to the development of songs and choral repertoire suitable for the range of children voices. g) To contribute to the vocal health of candiates who will study in Conservatories and in Fine arts Education Department Music Education Section. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.subject | Müzik | tr_TR |
dc.subject | Music | en_US |
dc.subject | Sahne ve Görüntü Sanatları | tr_TR |
dc.subject | Performing and Visual Arts | en_US |
dc.title | İlköğretimde ses eğitimi | |
dc.title.alternative | Voice training in primary education | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Diğer | |
dc.subject.ytm | Voice training | |
dc.subject.ytm | Child education | |
dc.subject.ytm | Education | |
dc.subject.ytm | Primary education | |
dc.subject.ytm | Music | |
dc.identifier.yokid | 123819 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | MİMAR SİNAN GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 121783 | |
dc.description.pages | 250 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |