Browsing GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ by Subject "Advertising"
Now showing items 1-2 of 2
-
Giysi reklamları ve göstergebilim ilişkisi
(MİMAR SİNAN GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ/Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2018-08-06)Göstergebilim; göstergelerin yorumlanmasını, üretilmesini veya işaretleri anlama süreçlerini içeren bütün faktörlerin sistematik bir şekilde incelenmesine dayanan bir bilim dalıdır. Göstergelerin işlevi; görsel ... -
Reklam fotoğrafının marka imajına katkısı
(MİMAR SİNAN GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ/Güzel Sanatlar Enstitüsü, 2018-08-06)Fotoğrafın icadının toplum üzerindeki etkisi yadsınamaz. Sanatsal, belgesel, ve endüstriyel (reklam) alanlarda farklı bağlamlar ve işlevlerde bulunan fotoğraf yüzyıllardır kullanılagelmiştir. Tüm bu alanlardaki sınırlar ...