Search
Now showing items 1-3 of 3
Katılım bankası müşterilerinin hizmet kalitesi algılarının ölçümlenmesi üzerine bir araştırma
(2019-08-26)
Katılım bankalarında hizmet kalitesi, müşterilerin beklentilerini sağlayabilme yeteneği olarak önemli bir kavram şeklinde ön plana çıkmaktadır. Bundan dolayı katılım bankalarında hizmet kalitesi, müşterilerce algılanan ...
Çalışan sesliliği ile iletişim doyumu arasındaki ilişkide informal iletişim kanallarının ve cinsiyetin düzenleyici etkisi
(2019-07-08)
Bankacılık sektöründeki informal iletişim ağlarının örgütsel bağlamda incelenmesi, örgüt kültürünün ve örgütsel iletişimin (hiyerarşik anlamda) kesin formlarla belirlendiği bankacılık sektöründe iletişimin ve iletişim ...
Kurumsal sürdürülebilirlik performansının ölçümü: Türk bankacılık sektörü üzerine bir uygulama
(2019-07-29)
İlk başlarda `sürdürülebilir kalkınma` çerçevesinde ele alınan sürdürülebilirlik yaklaşımı, son zamanlarda kurumlar üzerinde artan küresel baskılar neticesinde kurumsal boyuta taşınmıştır. Şirketler sürdürülebilirliği iş ...