Search
Now showing items 1-10 of 288
A Pilot study on banking the preference factors of corporate customers in a bank
(2018-08-06)
ÖZET Bu çalışmanın amacı kurumsal müşterilerin çalışmak istedikleri bankayı seçerken önem verdiği faktörleri ortaya çıkarmak ve pazarlamanın bankacılık sektöründeki uygulamalarını incelemektir. Banka pazarlamacılığı, ...
Marka ile rekabet gücü ilişkisi ve bir uygulama
(2018-08-06)
Turkish automobile dealers perception about their customers under the analysis of purchasing behavior of Turkish automobile buyers
(2018-08-06)
Tüketicilerin alım davranışlarını anlamak, şirket kaynaklarının daha etkili kullanılmasına yardım edecek en önemli etkenlerden birisidir. Bayi teşkilatını ve tüketici-bayi ilişkisini geliştirmek üretici için bu adımda büyük ...
Şehir markalaşmasının pazarlama estetiği ile desteklenmesi ve İstanbul örneği
(2018-08-06)
Küreselleşen dünyada her yer diğer yerlerle, değer, yetenek ve ilgi paylaşımı konusunda rekabet içindedir. Ünlü bir şirket gibi ünlü bir şehir, bölge ya da ülke de ürünlerini, hizmetlerini daha rahat ve kârlı bir şekilde ...
Toplam kalite yönetiminde pazarlamanın yeri ve önemi
(2018-08-06)
ÖZET Kalite, organizasyonun ürün ve hizmetlerinin mükemmellik derecesini ve üstünlüğünü ifade eder. Kalite terimi,bir ürün veya hizmetin maddi ve manevi (hissedilebilir ve hissedilemez) özelliklerinin her ikisini de içine ...
Marka aşkının marka sadakati ve ağızdan ağıza pazarlamaya etkisi: Pilot bir araştırma
(2018-08-06)
Günümüzde artan rekabet ortamında tüketiciler üzerinde marka bağlılığı ve hatta sadık müşteriler üzerinde marka aşkı oluşturmak işletmelerin rakiplerine karşı üstünlük sağlamada arzu ettikleri olgulardan biridir. Dolayısıyla ...