Show simple item record

dc.contributor.advisorMiles, Raymond
dc.contributor.authorVolle, Patrice
dc.date.accessioned2020-12-09T08:51:55Z
dc.date.available2020-12-09T08:51:55Z
dc.date.submitted1995
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/203241
dc.description.abstractÖz Bu raporun amacı, Osmanlı Bankası'nın özellikle sermaye piyasası ve pazarlama alanlarındaki mevcut stratejik konumunu incelemektir. İkinci bölümde, Osmanlı Bankası'nın şirket kültürünü daha iyi anlayabilmek için tarihçesi verilmiştir. Üçüncü ve dördüncü bölümlerde ise, Türk bankacılık endüstrisi ve oyuncuları hakkında genel bir değerlendirme yapılmaktadır. Beşinci bölüm, Osmanlı Bankası'nın strateji analizini, iş felsefesini, rekabet politikasını, insan kaynaklan yönetimini, organizasyonunu ve bilgi işlem sistemini kapsamaktadır. Özellikle sermaye piyasaları ve pazarlama konularına eğilinmiş ve bu alanlarda daha detaylı bir çalışma yapılmıştır. Raporda bankanın bazı stratejik noktalan hakkında çeşitli önerilerde bulunulmuştur. Altına bölüm bu önerileri özetlemektedir.
dc.description.abstractABSTRACT This report intends to analyze the current strategic positioning of Osmanlı Bankası, with a special focus on capital markets and marketing activities. In order to better understand the Osmanlı Bankası company culture, a brief summary of its history is presented in chapter 2. Chapters 3 and 4 contain a qualitative overview of the Turkish banking industry and its players. In chapter 5, the analysis of the Osmanlı Bankası strategy will include a review on the business philosophy of the Bank, its competitive strategy, human resources management, organization and its management information system. A more detailed analysis is prepared on the capital markets and marketing activities of Osmanlı Bankası. Through all the report, several recommendations are provided regarding some tactical aspects. Chapter 6 classifies those recommendations, providing some further details. men_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectBankacılıktr_TR
dc.subjectBankingen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleOsmanlı Bankası strategy review
dc.title.alternativeOsmanlı Bankası stratejik değerlendirmesi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmOttoman Bank
dc.subject.ytmBanks
dc.subject.ytmStrategic analysis
dc.subject.ytmOrganization
dc.subject.ytmCompetition
dc.subject.ytmBanking sector
dc.subject.ytmHuman resources management
dc.identifier.yokid42839
dc.publisher.instituteİşletme Enstitüsü
dc.publisher.universityKOÇ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid42839
dc.description.pages69
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess