Show simple item record

dc.contributor.advisorDaşer, Şayeste
dc.contributor.authorEroğlu, Yasmina İffet
dc.date.accessioned2020-12-09T08:49:57Z
dc.date.available2020-12-09T08:49:57Z
dc.date.submitted1995
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/203161
dc.description.abstractRusya' nin piyasa ekonomisine geçmesiyle birlikte Batı Avrupa ülkeleri ile Rusya arasındaki ticaret hacminde belirgin bir artış kaydedilmiştir. Rusya' nin yakın komşusu Türkiye, bu gelişmenin getirdiği avantajlardan gerek özel sektör yatırımları, gerekse doğalgas anlaşması gibi devletler arası anlaşmalar sayesinde faydalanmıştır. Bu piyasa araştırması Ekom-Eczacıbaşı' nın Rus piyasasına girişinin mümkün olup olmadığını araştırmak için uygunlanmıştır. Üç kısımdan oluşan bu projede, ülke analizi, piyasa testi ve rakiplerin analizi, pazarlama planı gibi konular detaylı şekilde incelenmiştir. Elde edilen sonuçlar Ekom-Eczacıbaşı1 nin Rus piyasasına girişi başarılı olacağını destekleyici niteliktedir.
dc.description.abstractWith Russia's opening to the market economy, many Western countries began trading with Russia. From the beginning, Turkey, being Russia's neighbour country, benefited from deals such as the natural gas deal. This market research was undertaken to analyse the possibility of Ekom- Eczacıbaşı's entry to the Russian market on an established base. This study has three parts: Country Analysis, Market Audit & Competitive Market Analysis, and Preliminary Marketing Plan. The analysis provided supporting evidence that the entry of Ekom-Eczacıbaşı will be successful.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleInternational marketing strategies of Ekom-Eczacıbaşı in the Russian market
dc.title.alternativeEkom-Eczacıbaşı'nın Rusya piyasasındaki pazarlama stratejileri
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmRussia
dc.subject.ytmInternational marketing
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmMarket research
dc.identifier.yokid42819
dc.publisher.instituteİşletme Enstitüsü
dc.publisher.universityKOÇ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid42819
dc.description.pages46
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess