Show simple item record

dc.contributor.advisorMiles, Raymond E.
dc.contributor.authorKasirga, Uğur Baran
dc.date.accessioned2020-12-09T08:48:52Z
dc.date.available2020-12-09T08:48:52Z
dc.date.submitted1996
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/203115
dc.description.abstractoz Bu projenin amacı Türkiye ilaç piyasasına yeni bir yatırım olarak giren uluslararası bir ilaç şirketinin Türkiye organizasyonunun kuruluş aşamasını ve daha ilerideki dönemlerinin incelemesini yapmaktır. Şirketin analizi içerisinde kuruluş döneminde alman stratejik kararlar ve daha sonra gelişen beklenmedik pazar koşullarında karşılaşılan sorunlar ve çözümleri tanımlanmaktadır. Pazarlama kararlarının amaç ve hedefleri ile geleceğe dönük hareket planına ilişkin tavsiyelerle birlikte bu şirketin mevcut durumunun açık bir tablosu çizilmeye çalışılmakta ve daha ileri aşamalara ilişkin planlar irdelenmektedir. Bu çalışmanın içeriği, uluslararası bir şirketin yerel şubesinin finansman, pazarlama ve pazar koşullan açısından karşılaştığı güçlükleri özetleyerek açıklamaktadır. Önerilen çözümler orta ve uzun vadeli karar ve uygulamaları içermektedir. Şirket merkezinin mali desteğinin yanısıra farklı ilaç firmaları ile yapılacak lisans anlaşmaları en uygun gelişme çözümleri olarak sunulmaktadır. iv
dc.description.abstractABSTRACT This project aims to analyze the establishment and the present phases of a international pharmaceutical company's subsidiary in the Turkish market. The basic market information, environmental factors, and competitors analysis are given to provide the reader with an overview. Analysis of the company defines the strategic decisions taken at the start of the operation, and at a later stage upon development of unexpected market conditions. The objectives of the marketing decisions and a recommended action plan for future purposes aim to give a complete picture, including the future development plan of the company. This report summarizes the difficulties of the local subsidiary with regard to finance, marketing, and market conditions. The solutions are achievable within the medium and long term actions as increase of financial support of the headquarters and as licensing in other products from third party companies. men_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleUCB PHARMA AŞ`nin stratejik analizi
dc.title.alternativeStrategic analysis of UCB PHARMA AŞ.
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmUBC Pharma
dc.subject.ytmAnalysis
dc.subject.ytmStrategic analysis
dc.subject.ytmPharmaceutical industry
dc.identifier.yokid53931
dc.publisher.instituteİşletme Enstitüsü
dc.publisher.universityKOÇ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid53931
dc.description.pages48
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess