Show simple item record

dc.contributor.advisorMiles, Raymond
dc.contributor.authorSankur, Arif
dc.date.accessioned2020-12-09T08:47:26Z
dc.date.available2020-12-09T08:47:26Z
dc.date.submitted1996
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/203062
dc.description.abstractöz Bu tez, önerilen strateji, yapı ve insan kaynaklan üçlüsü ile Düzey Pazarlama' nın değişmekte olan çevresine uyumunu hedeflemektedir. Şirketin mevcut rekabetçi avantajlarının güçlendirilmesi, ancak dengeli bir büyüme ile gerçekleştirilebilecektir. Düzey' in faaliyet alanı olan iç piyasa artık, gün geçtikçe artan fiyat rekabetinin yanında, daha kaliteli hizmeti, ve üretici ile müşterilerle daha sağlam, daha sıkı ve uzun vadeli ilişkileri talep etmektedir. Sınırların kaybolmaya başladığı kolay ulaşılan ürün pazarları, nihai tüketicilerin değişen tat, istek ve öncelikleri, ürünlerdeki çeşitlendirmeler ve yeni ürünler, bilgi ve iletişim teknolojilerindeki sürekli yenilikler, v.b. faktörler bu değişimi gerekli kılmaktadır. Müşterilere yakın olmak, yeni pazarlar ve müşteriler yaratmak ve elde tutmak, öncelikle bunları iyi analiz ederek anlamaktan geçmektedir. Bu nedenle, Düzey Pazarlama' nın değişen sanayisi ile pazarlarının analizi bu rapor içinde belirgin bir yer tutmaktadır. Özet olarak, raporda bu değişimlere uyumlu bir strateji-yapı-insan kaynaklan önerisi üzerinde çalışılmıştır. IV
dc.description.abstractABSTRACT This thesis has aimed to fit Düzey Pazarlama' s changing environment with its proposed strategy, structure and human resources. A sustainable growth should be me only alternative to reinforce its current competitiveness, and to improve it further. Current domestic market is increasingly requiring more price competition, better quality service, tighter and long term customer and principal relationships. Changing world to borderless and easy-access product markets, converging customer tastes and preferences, increasing innovations and product diversifications, and accelerating developments in information and communication technologies, appear as supporting factors. A considerable portion has been dedicated to the changing industry and market analysis, because staying close to customers, creating new markets and retaining of satisfied customers start first with understanding them well. Basically, the market-required changes in responding to these challenges, would be analysed and stated in this report. iiien_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleStrategic analysis for Düzey Pazarlama
dc.title.alternativeDüzey Pazarlama için stratejik analiz
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmDüzey Pazarlama
dc.subject.ytmOrganization
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmStrategic analysis
dc.subject.ytmAnalysis
dc.identifier.yokid53952
dc.publisher.instituteİşletme Enstitüsü
dc.publisher.universityKOÇ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid53952
dc.description.pages78
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess