Show simple item record

dc.contributor.advisorMiles, Raymond
dc.contributor.authorHaleva, Lolita
dc.date.accessioned2020-12-09T08:47:04Z
dc.date.available2020-12-09T08:47:04Z
dc.date.submitted1996
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/203052
dc.description.abstractÖZ Kuruluşların başarısı, strateji, organizasyon yapısı ve yönetim felsefesi arasındaki uyum ile doğru orantılıdır. Otomotiv kimyasalları pazarının yalnız büyük kuruluşlar tarafindan paylaşılmasının beklendiği önümüzdeki yıllarda, firmanın büyüme politikasını sürdürmesi, strateji ve organizasyon yapışım yeniden düzenlemesine bağlıdır. Firmanın, satın almalar ve ortaklıklar aracılığıyla, gelecek vaad eden Orta Doğu Ülkeleri ve Türki Cumhuriyetler' de faaliyete geçmesi ve bünyesinde `Otomotiv Kimyasalları` birimini oluşturması önerilmektedir. Ayrıca, bir diğer öneri ise, İnsan Kaynaklan biriminin alternatif senaryolar üzerine çalışması ve üst yönetime danışmanlık hizmeti vermesi yönündedir. Çalışmanın ilk bölümünde, Teroson firmasının kimyasallar sattığı Otomotiv endüstrisi incelenmektedir. İkinci bölümde başlıca rakipler ve beklenen eğilimler analiz edilmiştir. Üçüncü bölüm firmanın strateji, organizasyon yapısı ve insan kaynaklarım incelemekte, dördüncü ve son bölümde ise, üçüncü bölümde incelenen konularla ilgili önerilerde bulunulmaktadır. IV
dc.description.abstractABSTRACT Organizations' success is positively correlated with the `fit` achieved between strategy, structure and managerial philosophy. In order to sustain its growth policy in the coming years whereby the Automotive Chemicals is expected to be shared solely by large conglomerates, Teroson should realign its strategy and structure. It is advised that the company diversify through acquisitions and joint ventures to lucrative Middle East countries and to Turkish Speaking Republics and establish an `Automotive Chemicals` Strategic Business Unit within its current organization structure. It is also advised that the Human Resources Department start to work on alternative future scenarios and perform a consultancy service to top management. In the first part of the study, the Automotive Industry is analyzed. The second part analyzes major competitors and expected trends in the market. The third part takes a critical look at the company strategy, structure, and human resources. Finally, in the fourth part, recommendations are given on strategy, structure and human resources. Illen_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleStrategic audit for Turk-Henkel/Teroson
dc.title.alternativeTürk-Henkel/Tereson: Strateji incelemesi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmTeroson
dc.subject.ytmTurk-Henkel
dc.subject.ytmAnalysis
dc.subject.ytmAutomotive sector
dc.subject.ytmStrategic analysis
dc.subject.ytmSectoral analysis
dc.identifier.yokid53957
dc.publisher.instituteİşletme Enstitüsü
dc.publisher.universityKOÇ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid53957
dc.description.pages37
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess