Show simple item record

dc.contributor.advisorKaya, İsmail
dc.contributor.authorEngin, Emin Selkut
dc.date.accessioned2020-12-08T15:50:49Z
dc.date.available2020-12-08T15:50:49Z
dc.date.submitted2002
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/189741
dc.description.abstractöz Bu çalışmada lüks otomobil sektöründe, satın alma karar sürecinin alternatiflerin değerlendirilmesi aşamasında showroom tecrübesinin müşterinin satınalma kararında etkili olup olmadığı sorusuna cevap aranmıştır. Çalışmamızın sonucunun bu sektörde faaliyet gösteren otomobil satıcılarına ve araştırmacılara katkıda bulunabileceği düşünülmüştür. Bu araştırma sadece lüks otomobil sektöründe yapılmıştır. BMW ve LR Group Türkiye Genel Distribütörü olan Borusan Otomotiv İth. ve Dağ. A.Ş.' nin bayi ağında otomobil bakmak için showroom' a gelen müşterilerden, satınalan ve almayanlara yapılan anket ile her iki grubun verdikleri cevaplar arasında anlamlı düzeyde farklılık olup olmadığı araştırılmış ve sonuçlar değerlendirilmiştir. uı
dc.description.abstractABSTRACT In this study, we try to find out the answer to the question whether showroom experience effects the customer buying decision at the stage of evaluation of alternatives. The conclusion of this study will be usefull for automobile dealers and researchers. That investigation is done on for luxery car sector. The questionaire was implemented among the customers visiting Borusan Otomotiv İth. ve Dağ. A.Ş. which is the distributor of BMW and LR Group of Turkey. The answers of two groups; buyers and non buyers were examined and it was find out whether there was a significant difference between the answers, and results were evaluated. iven_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleTürkiye`de lüks otomobil sektöründe showroom tecrübesinin satınalma davranışına etkisi
dc.title.alternativeThe Effect of the showroom experience to buying behavior at luxury automobile sector in Turkey
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmShowing
dc.subject.ytmAutomotive sector
dc.subject.ytmSales point
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmTurkey
dc.subject.ytmPurchasing behavior
dc.subject.ytmPromotion
dc.subject.ytmConsumer behavior
dc.identifier.yokid127762
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid125145
dc.description.pages156
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess