Show simple item record

dc.contributor.advisorKaya, İsmail
dc.contributor.authorGüler, Hümeyra
dc.date.accessioned2020-12-08T15:48:58Z
dc.date.available2020-12-08T15:48:58Z
dc.date.submitted2002
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/189688
dc.description.abstractöz Rekabet ortamının hızla arttığı günümüzde, firmalar satışlarını ve pazar paylarım arttırmak için markalarım da kullanarak ürünlerini farklılaştırma stratejileri geliştirmektedirler. Bu stratejilerden biri de ortak markalamadır. Ortak markalama uygulamasında, bir ürünün üzerinde iki veya ikiden fazla marka yer almaktadır. Ortaklığa girişen firmaların markalarının prestijini arttırma ve artan değeri ürüne yükleme amacını güden bu strateji marka sahipleri ve marka kullanıcıları için de avantajlar içermektedir. Bu amaçlan sağladığı sürece ortak markalama faydalı bir strateji olarak firmalar tarafından uygulanabilecektir. Bu çalışmada, ortak markalama ve marka bağlılığı ile ilgili teorik bilgiler verildikten sonra ortak markalı kredi kartları ve ortak markalı kredi kartına örnek olarak da Libascard uygulaması detaylandırılmıştır. Libascard kullanıcıları ile Libascard kullanmayan tüketicilerin satın alma miktarları ve satın alma sıklıkları karşılaştırılarak, sonuçlan değerlendirilmiştir. ABSTRACT In an increasingly competitive environment, firms are developing new strategies for attempt to increase sales and market shares by offering clearly differentiated products with private brands. One of these strategies is co- branding. Co-branding entails placing two or more brand names on a product. This is a useful strategy when a combination of brand names enhances the prestige or perceived value of a product or when it benefits brand owners and users. In the content of this study, after giving theoretical knowledges about co- branding and brand loyalty, co- branded cards and Libascard - that's a new co- branded credit card - are discussed in detail. Later, giving results of Libascard holders frequency of usage and amount spent. Then these results compare with the results of non- Libascard holders. m
dc.description.abstractöz Rekabet ortamının hızla arttığı günümüzde, firmalar satışlarını ve pazar paylarım arttırmak için markalarım da kullanarak ürünlerini farklılaştırma stratejileri geliştirmektedirler. Bu stratejilerden biri de ortak markalamadır. Ortak markalama uygulamasında, bir ürünün üzerinde iki veya ikiden fazla marka yer almaktadır. Ortaklığa girişen firmaların markalarının prestijini arttırma ve artan değeri ürüne yükleme amacını güden bu strateji marka sahipleri ve marka kullanıcıları için de avantajlar içermektedir. Bu amaçlan sağladığı sürece ortak markalama faydalı bir strateji olarak firmalar tarafından uygulanabilecektir. Bu çalışmada, ortak markalama ve marka bağlılığı ile ilgili teorik bilgiler verildikten sonra ortak markalı kredi kartları ve ortak markalı kredi kartına örnek olarak da Libascard uygulaması detaylandırılmıştır. Libascard kullanıcıları ile Libascard kullanmayan tüketicilerin satın alma miktarları ve satın alma sıklıkları karşılaştırılarak, sonuçlan değerlendirilmiştir. ABSTRACT In an increasingly competitive environment, firms are developing new strategies for attempt to increase sales and market shares by offering clearly differentiated products with private brands. One of these strategies is co- branding. Co-branding entails placing two or more brand names on a product. This is a useful strategy when a combination of brand names enhances the prestige or perceived value of a product or when it benefits brand owners and users. In the content of this study, after giving theoretical knowledges about co- branding and brand loyalty, co- branded cards and Libascard - that's a new co- branded credit card - are discussed in detail. Later, giving results of Libascard holders frequency of usage and amount spent. Then these results compare with the results of non- Libascard holders. men_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleOrtak markalama uygulamasının tüketicinin marka bağlılığına satın alma miktarı ve satın alma sıklığı bazında etkisi
dc.title.alternativeThe Effect of co-branded applications to consumer`s brand loyalty on the base of purchase frequency a test study for co-branded credit card named libascard
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmLibascard
dc.subject.ytmBrand loyalty
dc.subject.ytmBrand
dc.subject.ytmPurchasing behavior
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmConsumer behavior
dc.subject.ytmCredit cards
dc.subject.ytmCo-branded
dc.identifier.yokid127681
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid125172
dc.description.pages105
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess