Show simple item record

dc.contributor.advisorErtürk, Yıldız Dilek
dc.contributor.authorÖzmen, Sinem
dc.date.accessioned2020-12-08T12:28:08Z
dc.date.available2020-12-08T12:28:08Z
dc.date.submitted2009
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/183702
dc.description.abstractBu tez, özel şirketlerin, kamu kurumları ve sivil toplum örgütlerinin işbirliği ile kurumsal sosyal sorumluluk projeleri hayata geçirmelerinin, kurumsal imajlarını arttırarak tüketiciler nezdinde tercih edilen marka olma yolunda şirketlere önemli kazanımlar getireceğini ve bu bağlamda sosyal sorumluluk projelerinin yararlarını vurgular. Aynı zamanda kurumların kurum kültürleri ve değerlerine ?çevreye duyarlı olmak? kavramını eklemelerinin önemini ve çevre konularında yürütülen bu faaliyetlerin tüm insanlığı tehdit eden çevresel sorunların çözümüne katkıda bulunabileceğini savunur.
dc.description.abstractThis thesis emphasizes the benefits of social responsibility projects for companies in corporation with public institutions and non-govermental organizations , by pointing out to effectuate corporate social responsibility projects increases corporate image and brings important gains in consumers? perception on the way to become the preferrable brand.Meanwhile the thesis claims that including ?responsibility for environment? conception to the company culture and values is important and projects regarding environmental issues contributes to solve the enviromental problems that threatens the mankind.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.titleKurumsal imaj ve itibarın geliştirilmesinde sosyal sorumluluk kampanyalarının rolü: Küresel ısınma üzerine Türkiye`den bir örnek ?doğa için garanti kampanyası`
dc.title.alternativeThe role of social responsibility campaigns for developing corporate image and reputation: An example from Turkey on global warming ?garanti for nature campaign?
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentHalkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı
dc.subject.ytmImage
dc.subject.ytmCorporate reputation
dc.subject.ytmOrganizational image
dc.subject.ytmSocial responsibility
dc.subject.ytmCorporate social responsibility
dc.subject.ytmCampaign
dc.subject.ytmCorporation image
dc.identifier.yokid348391
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid262483
dc.description.pages251
dc.publisher.disciplineHalkla İlişkiler ve Tanıtım Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess