Show simple item record

dc.contributor.advisorMiles, Raymond
dc.contributor.authorToker, Güçlü
dc.date.accessioned2020-12-08T08:11:05Z
dc.date.available2020-12-08T08:11:05Z
dc.date.submitted1996
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/170819
dc.description.abstractoz Bu tezin amacı Türk Et Sanayiinin bugünkü durumuna gelene kadar geçirdiği dönemlerin incelenerek, piyasaya hizmet eden kuruluşların market oranlarına göre yapısal ve işlemsel özelliklerinin değerlendirilmesidir. Marmara Et ve Besicilik Sanayii'nin et piyasasındaki yeri, rekabet etmekte olduğu büyük ve küçük rakiperine göre üstünlükleri ve zaafları incelendi. Maret'in et piyasasındaki yeri göz önünde tutularak hitap ettiği piyasanın tercih nedenleri tesbit edilmeğe çalışıldı. Maret'in bugünkü durumunu koruyabilmesi ve değişen piyasa koşullarına ve artan rekabete karşı koyabilmesi ve gerek et piyasasında gerek ise diğer gıda sektörlerine yönelerek gelişmesi için gerekli olan stratejiler ve bu stratejilerin uygulanabilmesi için yapılması gerekli görülen yatırımlar tesbit edilmeğe çalışıldı. iv
dc.description.abstractABSTRACT The authors studied the meat packing industry in Turkey. The major and minor processors are analyzed. Market position of Marmara Et ve Besicilik Sanayii (Maret) has been examined. Weakness and strength analysis has been conducted to Maret as well as to other competitors. Major market segments and core competencies of Maret has been identified. Marketing strategy of Maret has been developed by assessing, possible future changes in the environment, possible future investments in order to reach the target, and the investments required to successfully implement the strategy has been identifed. men_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleStrategic analysis of Maret
dc.title.alternativeMaret A.Ş.`nin stratejik analizi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmMaret
dc.subject.ytmAnalysis
dc.subject.ytmMeat industry
dc.subject.ytmSectoral analysis
dc.subject.ytmStrategic analysis
dc.identifier.yokid53953
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityKOÇ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid53953
dc.description.pages30
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess