Show simple item record

dc.contributor.advisorUğurlu, Kaplan
dc.contributor.authorPajo, Aykut
dc.date.accessioned2020-12-08T07:51:11Z
dc.date.available2020-12-08T07:51:11Z
dc.date.submitted2015
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/168970
dc.description.abstractBu tezin konusu; `Türkiye'deki Cittaslow kentleri yerel yönetimlerinin destinasyon pazarlaması uygulamaları: Vize İlçesi örneği` dir. Çalışmanın amacı; sürdürülebilir bölgesel kalkınmada ve destinasyon olmada kentlerin marka haline gelmesine katkı sağlayan uluslararası Cittaslow Ağı'nda yer alan Vize ile Türkiye'de yer alan diğer Cittaslow'lar olan Seferihisar, Gökçeada, Akyaka, Taraklı, Yenipazar, Perşembe, Yalvaç ve Halfeti kentlerinin yerel yönetimlerinin pazarlama sorunlarına yaklaşımlarını ve uygulamalarını incelemek ve çözüm önerileri sunmaktır. Araştırma nitel araştırma yöntemi olan yarı yapılandırılmış görüşme tekniği kullanılarak gerçekleştirilmiştir. Yarı yapılandırılmış görüşme tekniği ile elde edilen nitel veriler, içerik analizi tekniği kullanılarak çözümlenmiştir.Anahtar Kelimeler: Sürdürülebilir Kalkınma, Yerel Yönetimler, Destinasyon Pazarlaması, Cittaslow, Yavaş Şehir.
dc.description.abstractThe issues of this thesis are destination marketing applications of Cittaslow local governments in Turkey: Sample of Vize County. The purposes of this study are to examine the approaches of the local authorities in Turkey that are in the Cittaslow Network to the marketing problems and to provide solutions. Vize, Seferihisar, Gökçeada, Akyaka, Taraklı, Yenipazar, Perşembe, Yalvaç and Halfeti are the cities in Turkey which are in the international Cittaslow network that contributes to emergence of the cities as brands on behalf of sustainable regional development and of being a destination. The research was carried out by using the semi-structured interview technique as a qualitative research method. The qualitative data obtained by using semi-structured interviews were analyzed by content analysis technique.Key Words: Sustainable Development, Local Governments, Destination Marketing, Cittaslow, Slow City.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectTurizmtr_TR
dc.subjectTourismen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleTürkiye`deki Cittaslow kentleri yerel yönetimlerinin destinasyon pazarlaması uygulamaları: Vize ilçesi örneği
dc.title.alternativeDestination marketing applications of Cittaslow local governments in Turkey: Sample of Vi̇ze county
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmCittaslow
dc.subject.ytmKırklareli-Vize
dc.subject.ytmDevelopment
dc.subject.ytmSustainable development
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmDestination
dc.subject.ytmLocal administrations
dc.subject.ytmTourism marketing
dc.identifier.yokid10082453
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityKIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid396591
dc.description.pages186
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess