Show simple item record

dc.contributor.advisorTülücü, Kazım
dc.contributor.authorYavuz, Muharrem Yetiş
dc.date.accessioned2020-12-07T16:45:15Z
dc.date.available2020-12-07T16:45:15Z
dc.date.submitted1984
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/162618
dc.description.abstractVI öz Sulama sistemlerinde suyun kaynaktan tarlaya kadar iletimi sırasında çeşitli nedenlerden dolayı büyük kayıplar olunmaktadır. Bu kayıplar en az düzeye indirilebildigi takdirde aynı miktar suyla daha fazla tarım arazisinin sulanması olasıdır. Bu araştırma ile Aşağı Seyhan Ovası sol sahilin de bulunan beton kaplamalı sulama kanallarında sızma ile oluşan su kaybı miktarı belirlenmeye çalışılmıştır.
dc.description.abstractVII ABSTRACT During coveyance of water from source to the field in irrigation networks considerable water losses occur due to various reasons. It is possible to irri gate more land with the sama amount of water if those losses are kept at minimum.. In this study, seepage losses from concrete li ned channels of the left bank of the Lower Seyhan Plain Irrigation network were tried to be determined.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectZiraattr_TR
dc.subjectAgricultureen_US
dc.titleDSİ Aşağı Seyhan ovası sol sahilinde bulunan beton kaplamalı kanallarda sızan su miktarlarının belirlenmesi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentKültürteknik Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid197582
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid168753
dc.description.pages52
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess