Show simple item record

dc.contributor.advisorÇetik, Mevhibe Oya
dc.contributor.authorKir, İbrahim
dc.date.accessioned2020-12-07T11:25:51Z
dc.date.available2020-12-07T11:25:51Z
dc.date.submitted2012
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/139041
dc.description.abstractÇalışanların değerlendirilmesi, yeteneklerini kullanabileceği ve geliştirebileceği bir çalışma ortamı oluşturmayı, bir yandan çalışan performansını iyileştirerek çalıştığı kuruluşa katkısının artmasını, öte yandan, çalışanların örgütten elde edeceği yararların ve çıkarların çoğalmasını sağlamayı, yönetsel açıdan hem üstleri hem de çalışanın yerinde istihdamını ve ussal olarak görevlendirilmesine yardımcı bir işlev görmeyi amaçlayan, bireyin, örgütün ihtiyaçlarını, çalışanın niteliklerini dikkate alarak yapılması gereken yönetsel bir işlevdir.Bu çalışmada 360 derece performans değerlendirme sistemi Analitik Hiyerarşi prosesi ile bütünleştirilerek tasarlanan performans değerlendirme sistemi özel bir dershanede öğretmenler üzerinde uygulanmıştır.
dc.description.abstractEvaluation of employees, use and develop their ability to create a working environment, running a hand improving employee performance to increase the contribution of the organization, on the other hand, the proliferation of interests of employees and provide benefits to be obtained by organizations, managerial perspective and place the tops of both the employee's employment and help to be appointed as a rational intended to function, the individual, the organization's needs, taking into account the employee's qualifications to be a managerial function.In this study, 360-degree performance evaluation system be integrated with analytical hierarchy process designed performance evaluation system implemented on a special classroom teachers.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEndüstri ve Endüstri Mühendisliğitr_TR
dc.subjectIndustrial and Industrial Engineeringen_US
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titlePerformans değerlendirmede ahp yaklaşımı ve eğitim sektöründe bir uygulama
dc.title.alternativeA performance evaluation model by the analytic hierarchy process and an implementation of education sector
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentEndüstri Mühendisliği Anabilim Dalı
dc.subject.ytmAnalytical hierarchy process
dc.subject.ytmPerformance evaluation
dc.subject.ytm360 degree performance appraisal system
dc.identifier.yokid423145
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid304669
dc.description.pages169
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess