Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Subject "Advertisements"
Now showing items 1-3 of 3
-
Psikolojik cinsiyet kimliğinin tüketicilerin reklama karşı tutumları ve satın alma davranışları üzerindeki etkisini belirlemeye yönelik giresun ilinde bir uygulama
(AVRASYA ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-02-15)Küreselleşen dünyada, rekabetin artmasıyla birlikte piyasada varlığını sürdüren işletmeler, yoğun bir yarış içine girmişlerdir. Böyle bir ortamda işletmeler; yeni müşteriler çekmek, satışlarını arttırıp karı yükseltmek, ... -
Sosyal medya üzerinden yapılan reklamların tüketici satın alma niyetine etkisi Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi öğrencilerine yönelik bir araştırma
(AVRASYA ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-05-26)Gelişen internet teknolojileriyle beraber sosyal medya, insanların günlük hayatlarının içerisine hızlı bir giriş yapmış ve vazgeçilmez hale gelmiştir. İnsanların internete ulaşabildiği her noktada bağlanabildiği sosyal ... -
Üniversite öğrencilerinin pazarlama ahlakı ve etiği perspektifinden ürün ve reklam algısına ilişkin bir uygulama
(AVRASYA ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-04-16)Rekabetin arttığı, tüketici istek ve ihtiyaçlarının sürekli yenilendiği günümüz ekonomik ortamında, işletmelerin tüketiciye en yakın fonksiyonu olan pazarlamanın görev ve sorumlulukları hem tüketicilerin hem de toplumun ...