Browsing AVRASYA ÜNİVERSİTESİ by Subject "Advertising"
Now showing items 1-2 of 2
-
Sosyal medya üzerinden yapılan reklamların tüketici satın alma niyetine etkisi Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi öğrencilerine yönelik bir araştırma
(AVRASYA ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-05-26)Gelişen internet teknolojileriyle beraber sosyal medya, insanların günlük hayatlarının içerisine hızlı bir giriş yapmış ve vazgeçilmez hale gelmiştir. İnsanların internete ulaşabildiği her noktada bağlanabildiği sosyal ... -
Üniversite öğrencilerinin pazarlama ahlakı ve etiği perspektifinden ürün ve reklam algısına ilişkin bir uygulama
(AVRASYA ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-04-16)Rekabetin arttığı, tüketici istek ve ihtiyaçlarının sürekli yenilendiği günümüz ekonomik ortamında, işletmelerin tüketiciye en yakın fonksiyonu olan pazarlamanın görev ve sorumlulukları hem tüketicilerin hem de toplumun ...