Search
Now showing items 1-2 of 2
Siyasal iletişim ve TV reklamları: `30 Mart 2014 Yerel Seçimlerinde AKP, CHP ve MHP`nin televizyon reklamlarının içerik analizi`
(2019-02-02)
Kitle iletişim araçlarının, sosyal toplumu oluşturan bireyler üzerinde, özellikle seçmen/izleyici kararlarına yönelik güçlü etkilere sahip olduğu gerçeğinin fark edilmesiyle birlikte; etkin ve etkili olması açısından ...
Eğitim sektöründeki yöneticilerin değerleri öz-liderlik nitelikleri ve iş tatminleri üzerine bir araştırma
(2019-12-12)
Bu çalışmadaki amaç, eğitim sektöründeki yöneticilerin değerlerini, öz liderlik özelliklerini ve iş tatmin seviyelerini belirlemektir. Bu çerçevede İstanbul ilindeki kamu ve özel okullarda görev yapan yöneticiler üzerinde ...