Search
Now showing items 1-3 of 3
Sosyal medya kullanımı ve müşteri memnuniyeti ilişkisi bir yiyecek içecek işletmesinde uygulama
(2020-08-16)
Son yıllarda önemi giderek artan sosyal medya kullanımı yiyecek içecek işletmeleri müşterileri tarafından da büyük ilgi görmüştür. Özellikle sosyal medya, bu uygulamaları aktif kullanan müşterilerin yiyecek içecek işletmelerini ...
Yiyecek içecek işletmelerinde fiziksel çevrenin algılanan değeri, müşteri memnuniyeti ve sadakati üzerine etkisi: İstanbul`daki birinci sınıf restoran işletmelerinde bir araştırma
(2020-11-23)
21. yy'da yaşanan küresel rekabet şirketlerin rakiplerinden farklılaşmasını gerekli kılmıştır. İhtiyaç duyulan bu farklılaşma içerisinde fiziksel çevre unsurları önemli bir yer teşkil etmektedir. Gerek atmosferin ...
Yiyecek içecek işletmelerinde menü mühendisliğinin ve fiyatlama yöntemlerinin analizi
(2020-05-20)
Yiyecek içecek endüstrisinin çeşitli faktörlerin etkisiyle sürekli gelişmekte olduğu, yiyecek içecek işletmelerin artan rekabet ortamında bu gelişimleri takip etmesi gerektiği açıkça görülmektedir. Gelişen koşullara uyum ...