Search
Now showing items 1-3 of 3
Küresel pazar odaklı Türk işletmelerinde marka yönetimi ve halkla ilişkiler uygulamaları: Bir marka üzerine inceleme
(2020-05-08)
Günümüz ekonomik koşulları içerisinde firmalar pek çok itici ve çekici gücün etkisiyle uluslararası pazarlarda bulunmak istemektedirler. Uluslararasılaşma olarak adlandırılan, ulusal pazar sınırlarının dışındaki işletme ...
Global şirketlerde kurum kimliği çalışması: Vodafone Türkiye örneği ve Amerika, İngiltere, Tanzanya bölgeleri proje karşılaştırmaları
(2020-04-22)
Bu tezin amacı, global şirketlerin kurum kimliği çalışmaları kapsamında lokal pazarlarda neler yaptıkları ve ülkelere göre benzeri konulardaki sosyal sorumlululuk projelerinin nasıl uygulandığını ortaya koymaktır. Çalışmanın ...
Kurumsal çekicilik algısının oluşumunda sponsorluk faaliyetlerinin etkisi
(2020-05-29)
Bir kurumun potansiyel çalışanları tarafından çalışmak için iyi bir yer olarak algılanmasını ifade eden kurumsal çekicilik, nitelikli işgücünün kuruma çekilmesinde önemli bir yere sahiptir. Rekabetin yoğun yaşandığı günümüz ...