Search
Now showing items 1-6 of 6
Gayrimenkul pazarlaması temelinde uluslararası tüketicilerin Türkiye`de gayrimenkul satın alma karar süreçlerinin incelenmesi ve İstanbul`da bir araştırma
(2020-11-04)
Bu araştırmanın amacı, İstanbul'dan konut satın alan yabancı uyruklu tüketicilerin satın alma karar süreçlerini etkileyen faktörlerin satın alma tatminine etkisinin belirlenmesidir. Araştırmanın örneklemi İstanbul il ...
Mobil pazarlama faaliyetlerinin e-memnuniyet ve e-sadakate etkileri
(2020-06-24)
Teknolojik gelişmeler pazarlama alanında yeni faaliyetlerinin uygulanmasını olanaklı halegetirmiştir. Mobil iletişim alanında yaşanan gelişmeler, mobil pazarlama faaliyetlerininçeşitlenmesini sağlamıştır. Tüketicilerin ...
Nöropazarlama kapsamında göz izleme tekniği: E-dergi kapak tasarımı karakteristiklerinin, okurların satın alma niyetlerine etkileri üzerine deneysel bir uygulama
(2020-08-21)
Günümüzde uluslararası birçok derginin, basılı yayıncılığın yanında elektronik olarak da yayınlanmaya başladıkları görülmektedir. Maliyet avantajına, mobil teknolojilerin gelişim hızı da eklendiğinde, gelecekte pek çok ...
Mobil uygulamalardaki oyunlaştırma kabulünün tüketicilerin tutumuna ve kullanım niyetlerine olan etkisinin belirlenmesi
(2020-11-30)
Dünyada ve Türkiye'de mobil cihazların kullanımının artması ile birlikte firmaların mobil cihazlarla müşterilerine her yerde ve her an ulaşmaları mümkün hale gelmiştir. Bu amaçla, firmalar tarafından mobil uygulamalar ...
Marka kişiliğinin ve marka sadakatinin oluşumunda deneyimsel pazarlamanın rolü
(2020-07-26)
İşletmelerin rakipler tarafından taklit edilme ihtimali düşük olan ve yenilikçi deneyimsel pazarlama stratejileri geliştirmeleri, faaliyet gösterdikleri alanlarda sürdürülebilir bir rekabet üstünlüğü elde etmelerinde etkili ...
Moleküler gastronomide menülerin müşteri değerine yönelik pazarlanması
(2020-04-21)
Bu çalışmanın amacı Moleküler Gastronomi (MG) mutfak akımlarına yönelik müşteri değeri boyutlarını belirlemek ve MG menülerinin bu değer boyutlarına yönelik olarak ne şekilde pazarlaması gerektiğini ortaya koymaktır. Bu ...