Search
Now showing items 1-6 of 6
Gerçek eylem olarak nöropazarlama: Tüketici davranışları uygulaması
(2019-06-28)
ÖZGERÇEK EYLEM OLARAK NÖROPAZARLAMA: TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI UYGULAMASIAIMAN BAYASSOVAİnsan odaklı ve insan davranışları ile ilgili yürütülmekte olan bilimsel araştırmalar birey davranışının sırf zihin tarafından yönetilmediğini, ...
Pazar yöneliminin ürün inovasyonu üzerindeki etkisi, teknolojik yetenek ile çevre faktörlerinin rolü ve bir araştırma
(2019-01-18)
Bu çalışmanın amacı, pazar yöneliminin ürün inovasyonu üzerindeki etkisini incelemek, bu etkide teknolojik yeteneğin aracılık rolü ve çevre faktörleri olarak ele alınan pazar türbülansı, rekabet yoğunluğu ve teknolojik ...
Tüketicilerin mobil pazarlama uygulamalarını kabullenmelerinde etkili olan faktörler: Balkan ülkelerindeki üniversite öğrencileri üzerine bir araştırma
(2019-10-18)
Mobil pazarlama pazarlamacılar, mobil operatörler ve müşteriler için önemli hâle gelmiştir. Bu durum, Balkan ülkelerindeki öğrenciler arasında tüketiciler olarak mobil pazarlamanın benimsenmesini etkileyen faktörlerin ...
Birebir pazarlama stratejilerinin kurum imajı oluşturmadaki rolünün belirlenmesi: Bir hava yolu işletmesinde uygulama
(2019-12-06)
Çalışmada, birebir pazarlama stratejilerinin işletmelere sağladığı katkılar sunulmuş ve kurumsal imaja katkısının olup olmadığı havayolu sektörü üzerinden incelenmiştir. Birebir pazarlama malların ve hizmetlerin kişiye ...
Tüketicilerin plansız satın alma kararları üzerinde rolü olan etkenlerin belirlenmesi: Bir alan araştırması
(2019-02-26)
Plansız satın alma çoğunlukla satın alma noktasında belli bir uyarıcı/ların etkisiyle karar verme sonucunda oluşmaktadır. İşte bu yüzden de plansız alışverişin mağaza içinde ürünlerin görülmesiyle gerçekleştiği söylenebilir. ...
Tüketicilerin mağaza atmosferi algılarına göre anlık satın alma davranışlarına ilişkin farklılıkların belirlenmesi
(2019-02-26)
Tüketicilerin satın alma davranışları perakende mağazaların kârlılığının devamı ve satışın artması için sektör çalışanlarınca anlaşılması gereken bir kavramdır. Bir satın alma biçimi olarak anlık satın alma davranışı ...