Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin trigonometriyi öğrenme düzeylerine ve matematiğe yönelik tutumlarına etkisi
dc.contributor.advisor | Tutalar, Hasan İlhan | |
dc.contributor.advisor | Pesen, Cahit | |
dc.contributor.author | İnan, Cemil | |
dc.date.accessioned | 2020-12-07T08:33:14Z | |
dc.date.available | 2020-12-07T08:33:14Z | |
dc.date.submitted | 2009 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/115342 | |
dc.description.abstract | Bu deneysel çalışmada öğrencilerin trigonometriyi öğrenme düzeyleri ve matematiğe yönelik tutumları bakımından yapılandırmacı öğrenme yaklaşımı ve geleneksel öğretim yöntemleri karşılaştırmalı olarak incelenmektedir.Bu çalışmada elde edşlen ve yukarda da özetle belirtilen sonuçlara dayalı olrak, matematik öğretiminde yapılandırmacı öğrenme yaklaşımının geleneksel öğretim yaklaşımından daha kalıcı öğrenme sağladığı ve matematik dersine karşı olumlu tutum gteliştirmesine yardımcı oldugu sonucuna varılmıştır. | |
dc.description.abstract | In this experimantal study the students trigonometry learning levels and the constructıvıst learning approach in terms of the attıtude towards the math were examined comparison to traditional teaching methods.Based on the results obtained from this study and from the results stated brieflly above, ıt was concluded that in Math teaching the constructıvıst learning approach provided more permanent learning than traditional teaching approach and helped to develop positive attitude to wards the math lesson | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Matematik | tr_TR |
dc.subject | Mathematics | en_US |
dc.title | Yapılandırmacı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin trigonometriyi öğrenme düzeylerine ve matematiğe yönelik tutumlarına etkisi | |
dc.title.alternative | Effect of constructivist learning approach on the students trigonometry learning levels and attitudes towards math | |
dc.type | doctoralThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Matematik Anabilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Mathematics teaching | |
dc.subject.ytm | Mathematics achievement | |
dc.subject.ytm | Mathematics lesson | |
dc.subject.ytm | Printing education | |
dc.subject.ytm | Mathematical methods | |
dc.subject.ytm | Scales | |
dc.subject.ytm | Mathematics teaching | |
dc.subject.ytm | Mathematics education | |
dc.subject.ytm | Mathematical concepts | |
dc.subject.ytm | Mathematical thinking | |
dc.identifier.yokid | 338781 | |
dc.publisher.institute | Fen Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | DİCLE ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 255034 | |
dc.description.pages | 224 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |