Browsing KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ by Subject "Advertisements"
Now showing items 1-2 of 2
-
Sosyal medyada kullanılan reklamların tüketicilerin satın alma davranışlarına etkisi
(KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Sosyal medya son birkaç yıldır internet reklamcılığının en fazla yoğunlaştığı sanal platform olmuştur. Facebook, Twitter bu konuda çok etkili şekilde kullanılmaktadır. Böyle olunca da tüketici davranışlarının yeni bir ... -
Yerel medyada tarım reklamlarının çiftçiler üzerindeki etkileri
(KTO KARATAY ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-04-07)Yerel medya, yöre halkının ister olumlu isterse olumsuz konularda seslerinin duyurulmasında önemli bir misyona sahiptir. Yöre insanlarının talep ve şikâyetlerinin yerel yönetimler ile fark edilmesinde bir köprü görevi gören ...