Yapılandırmacı yaklaşımın 7E öğrenme modeline göre Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi 6. sınıf İslam`ın sakınılmasını istediği bazı davranışlar ünitesinin örnek ders işlenişleri
dc.contributor.advisor | Işıkdoğan, Davut | |
dc.contributor.author | Çin, Ahmet | |
dc.date.accessioned | 2020-12-07T08:21:18Z | |
dc.date.available | 2020-12-07T08:21:18Z | |
dc.date.submitted | 2013 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/113975 | |
dc.description.abstract | Bu çalışmada yapılandırmacı yaklaşımın 7E öğrenme modeline göre din kültürü ve ahlak bilgisi dersi 6. sınıf İslam?ın sakınılmasını istediği bazı davranışlar ünitesinin örnekleri geliştirilmiştir.Çalışma Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi öğretmenleri için yapılandırmacı yaklaşımın 7E öğrenme modeline göre ders işleniş örneklerini göstermeyi amaçlamaktadır. Çalışmada ünite konuları için örnek etkinlikler ve çalışma yaprakları yer almaktadır.Yapılandırmacı yaklaşımın 7E öğrenme modeline göre din kültürü ve ahlak bilgisi derslerinde uygulanabilecek bir yöntem olduğu tespit edilmiştir. Öğrenenin aşamalı olarak öğrendiği ve her basamağında öğrenmede aktif yer aldığı bir öğrenme modelidir.Anahtar Kelimeler: Yapılandırmacı yaklaşım, 7E Öğrenme Modeli, İlköğretim Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi | |
dc.description.abstract | In this study, based on a constructivist approach to learning model 7E religious culture and ethics class 6 Examples of some of the behavior unit has been developed class of Islam wants to avoid it.Study of Religious Culture and Morality course for teachers based on the constructivist approach, 7E learning model is designed to show examples of processing. Sample activities and worksheets for the study subjects of the unit is located.According to the constructivist approach to learning model 7E religious culture and ethics classes has been found that a method can be applied. Learning how to learn and actively involved in every step of the learner gradually learning the model.Key Words: Constructivist Approach, 7E Learning Model, Primary Education Religious Culture and Moral Knowledge Lesson, | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Din | tr_TR |
dc.subject | Religion | en_US |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Yapılandırmacı yaklaşımın 7E öğrenme modeline göre Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi 6. sınıf İslam`ın sakınılmasını istediği bazı davranışlar ünitesinin örnek ders işlenişleri | |
dc.title.alternative | Constructivist approach 7E model by religion and moral learning course 6 sample unit of any conduct of some class of İslam strategies to avoid it | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Felsefe ve Din Bilimleri Anabilim Dalı | |
dc.identifier.yokid | 10009118 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | DİCLE ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 356266 | |
dc.description.pages | 159 | |
dc.publisher.discipline | Din Eğitimi Bilim Dalı |