Show simple item record

dc.contributor.advisorAksoy, Numan Durak
dc.contributor.authorDolanbay, Hacer
dc.date.accessioned2020-12-07T08:01:25Z
dc.date.available2020-12-07T08:01:25Z
dc.date.submitted2011
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/111124
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı İnsan Hakları ve Demokrasi dersine yönelik öğrenci görüşlerine başvurarak yardımcı bulgular elde etmek, sorunları tespit etmek ve daha verimli bir ders için yuapılması gerekenleri ortaya koymaktır.Çalışmanın alt boyutları cinsiyet, gelir, ikamet ve mezuniyet değişkenlerine göre incelenmiştir.
dc.description.abstractThe purpose of this study is to acquire contributive findings related to Human Rights and democracy course by applying to opinions of students,determine problems and present what should be done for an efficient course.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleİlköğretim sosyal bilgiler öğretmenliği programında öğrenim gören öğretmen adaylarının insan hakları ve demokrasi dersinin işlenişine ilişkin görüşleri
dc.title.alternativeThe Opinions of CandidateTeachers that Study in the Primary Social Studies Teaching Programme about the teaching of Human Rights and Democracy Course
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİlköğretim Anabilim Dalı
dc.subject.ytmSocial studies
dc.subject.ytmTeachers
dc.subject.ytmCandidate teachers
dc.subject.ytmValues education
dc.subject.ytmHuman rights education
dc.subject.ytmSocial studies teaching
dc.subject.ytmSocial studies course
dc.subject.ytmCurriculum
dc.subject.ytmEducation of democracy
dc.subject.ytmPrimary education
dc.subject.ytmDemocracy
dc.subject.ytmUniversity students
dc.subject.ytmHuman rights
dc.subject.ytmStudents
dc.identifier.yokid403949
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityİNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid286845
dc.description.pages87
dc.publisher.disciplineSosyal Bilgiler Öğretmenliği Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess