Show simple item record

dc.contributor.advisorYılmaz, Fatih
dc.contributor.authorPekgenç, Yücel
dc.date.accessioned2020-12-07T07:59:34Z
dc.date.available2020-12-07T07:59:34Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-11-28
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/110798
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı; sınıf öğretmenlerinin iki dilli sınıflarda yaşadığı eğitsel ve iletişimsel sorunlara ilişkin görüşlerini belirlemektir. Araştırma konusunun niteliği ve araştırmanın amacı doğrultusunda nitel araştırma desenlerinden temel nitel araştırma deseni kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubu; Diyarbakır ilinde bulunan 8 ilkokulda görev yapmakta olan 20 sınıf öğretmeni oluşturmaktadır. Araştırmada veri toplama aracı olarak yarı yapılandırılmış görüşme tekniğinden yararlanılmış ve veriler ses kaydı olarak toplanmıştır
dc.description.abstractThe purpose of this research is to determine the opinions of classroom teachers about educational and communicative problems in bilingual classrooms. From the Qualitative Research Designs, Basic Qualitative Research Design was used for the purpose of the qualitative subject of research.The study group consisted of 20 primary school teachers working in 8 primary schools in Diyarbakir. The researcher used the semi-structured interview technique as a data collection tool and the data was collected by a voice recorder.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleSınıf öğretmenlerinin iki dilli sınıflarda yaşadığı eğitsel ve iletişimsel sorunlara ilişkin görüşleri
dc.title.alternativeOpinions of classroom teachers on educational and communicative problems in bilingual classrooms
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-11-28
dc.contributor.departmentTemel Eğitim Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10275899
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityDİCLE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid584487
dc.description.pages99
dc.publisher.disciplineSınıf Eğitimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess