2019-2020 Öğretim Yılında Okutulan 6 ve 7. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metin ve Etkinliklerin Çoklu Zekâ Kuramı ve Öğretmen Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
dc.contributor.advisor | Örge Yaşar, Funda | |
dc.contributor.author | Başbayrak, Mert | |
dc.date.accessioned | 2020-12-07T07:38:09Z | |
dc.date.available | 2020-12-07T07:38:09Z | |
dc.date.submitted | 2019 | |
dc.date.issued | 2019-08-16 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/109297 | |
dc.description.abstract | daha sonra doldurulacaktır | |
dc.description.abstract | daha sonra doldurulacaktır | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | 2019-2020 Öğretim Yılında Okutulan 6 ve 7. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metin ve Etkinliklerin Çoklu Zekâ Kuramı ve Öğretmen Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi | |
dc.title.alternative | Evaluation of Texts and Activities in 6th and 7th Grade Turkish Textbooks Taught in the 2019-2020 Academic Year within the Framework of Theory of Multiple Intelligence and Teachers' Opinions | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2019-08-16 | |
dc.contributor.department | Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Anabilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Multiple Intelligence Theory | |
dc.subject.ytm | Turkish education | |
dc.subject.ytm | Multiple intelligence | |
dc.subject.ytm | Turkish teaching | |
dc.subject.ytm | Teacher opinions | |
dc.subject.ytm | Textbooks | |
dc.subject.ytm | Turkish lesson | |
dc.subject.ytm | Gardner, Howard | |
dc.identifier.yokid | 10283023 | |
dc.publisher.institute | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ | |
dc.description.pages | 0 | |
dc.publisher.discipline | Türkçe Eğitimi Bilim Dalı |