Show simple item record

dc.contributor.advisorÖrge Yaşar, Funda
dc.contributor.authorBaşbayrak, Mert
dc.date.accessioned2020-12-07T07:38:09Z
dc.date.available2020-12-07T07:38:09Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-08-16
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/109297
dc.description.abstractdaha sonra doldurulacaktır
dc.description.abstractdaha sonra doldurulacaktıren_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.title2019-2020 Öğretim Yılında Okutulan 6 ve 7. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Metin ve Etkinliklerin Çoklu Zekâ Kuramı ve Öğretmen Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
dc.title.alternativeEvaluation of Texts and Activities in 6th and 7th Grade Turkish Textbooks Taught in the 2019-2020 Academic Year within the Framework of Theory of Multiple Intelligence and Teachers' Opinions
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-08-16
dc.contributor.departmentTürkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmMultiple Intelligence Theory
dc.subject.ytmTurkish education
dc.subject.ytmMultiple intelligence
dc.subject.ytmTurkish teaching
dc.subject.ytmTeacher opinions
dc.subject.ytmTextbooks
dc.subject.ytmTurkish lesson
dc.subject.ytmGardner, Howard
dc.identifier.yokid10283023
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
dc.description.pages0
dc.publisher.disciplineTürkçe Eğitimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess