Show simple item record

dc.contributor.advisorMaya, İlknur
dc.contributor.authorUygun, Merve
dc.date.accessioned2020-12-07T07:33:23Z
dc.date.available2020-12-07T07:33:23Z
dc.date.submitted2020
dc.date.issued2020-11-19
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/109069
dc.description.abstractdaha sonra doldurulacaktır.
dc.description.abstractdaha sonra doldurulacaktır.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleİlkokul ve Ortaokulların Afet ve Acil Durum Planlarının Yeterlilik Düzeyleri ve Öğretmen Görüşleri: Çanakkale İli Merkez İlçesi Örneği
dc.title.alternativeAdequacy Levels of Primary and Secondary Schools 'Disaster and Emergency Plans and Teachers' Opinions: The Case of the Central District of Çanakkale Province
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-11-19
dc.contributor.departmentAfet Eğitimi ve Yönetimi Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10232607
dc.publisher.instituteLisansüstü Eğitim Enstitüsü
dc.publisher.universityÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid646285
dc.description.pages134
dc.publisher.disciplineAfet Eğitimi ve Yönetimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess