Okul paydaşlarının görüşlerine göre etkili okul geliştirme
dc.contributor.advisor | Gölpek, Filiz | |
dc.contributor.author | Gündüz, Seydi | |
dc.date.accessioned | 2020-12-06T17:15:46Z | |
dc.date.available | 2020-12-06T17:15:46Z | |
dc.date.submitted | 2015 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/107497 | |
dc.description.abstract | Bu çalışmanın amacı, okul paydaşlarının görüşlerine dayanılarak etkili okulu tanımlamak ve etkili okulu geliştirmede yapılması gerekenleri ortaya koymaktır. Eğitimin ve öğretimin faaliyetlerinin etkin bir şekilde yürütülebilmesi için `Okul Paydaşlarından Öğretmen, Yönetici, Veli ve Öğrenciye göre ''Etkili Okul Oluşturmak'' konusu ele alınmış ve okul paydaşlarından öğretmen, yönetici, veli ve öğrenciye göre etkili okulu oluşturmayı amaçlamıştır. | |
dc.description.abstract | The aim of this study is to define the effective school according to the views of school sharers and to present the things that should be done to improve effective school. The case of ''Creating Effective School'' according to the teachers, students, manafers and parents from school sharers was dealed in order to perform the education and teaching activities effectively. It is aimed to cread effective school according to the views of students ,parents,managers and teachers from school sharers. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Okul paydaşlarının görüşlerine göre etkili okul geliştirme | |
dc.title.alternative | İmproving effective school according to the views of school sharers | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Eğitim Yönetimi ve Denetimi Anabilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Managers | |
dc.subject.ytm | Teacher opinions | |
dc.subject.ytm | Manager effectiveness | |
dc.subject.ytm | Effectiveness | |
dc.subject.ytm | School effectiveness | |
dc.subject.ytm | School effectiveness | |
dc.subject.ytm | School improvement | |
dc.subject.ytm | Educational administration | |
dc.identifier.yokid | 10075841 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 425074 | |
dc.description.pages | 55 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |