Show simple item record

dc.contributor.advisorDurmaz, Yakup
dc.contributor.authorŞahin Örcün, Pinar
dc.date.accessioned2020-12-06T17:13:53Z
dc.date.available2020-12-06T17:13:53Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/107447
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı Hizmet İşletmelerinde Halkla İlişkiler ve Gaziantep Merkezindeki Üniversite Öğrencileri ile Bir Uygulamaya Yönelik Araştırma yapmak ve bir örnek üzerinde analiz etmektir. Çalışma altı bölümden oluşmaktadır. Çalışmanın ilk bölümünde, Halkla ilişkiler kavramı ve tanımından ve halkla ilişkiler ile ilgili diğer kavramların öneminden bahsedilmiş ve açıklanmıştır. İkinci bölümde ise, Halkla ilişkilerin amaçları, ilkeleri ve türü geniş bir biçimde incelenmiştir. Çalışmanın üçünde bölümünde ise, Halkla ilişkilerde kullanılan yöntem ve iletişim araçlarına detaylıca yer verilmiştir. Çalışmanın dördüncü ve beşinci bölümünde ise, Gaziantep il merkezinde yapılan anket uygulamalarının sonuçları analiz edilerek yorumlanmaya çalışılmıştır. Hizmet İşletmelerinde Halkla İlişkiler ve Gaziantep Merkezindeki Üniversite Öğrencileri İle Bir Uygulamaya Yönelik Araştırmanın değerlendirmesi yapılmıştır. Çalışmada olumlu sonuçlar elde edilmiştir.Anahtar Kelimeler: Hizmet işletmeleri, halkla ilişkiler,
dc.description.abstractThe aim of this study by University Students in Service Sector in Public Relations Research on an Application Center Gaziantep we do we have to analyze a sample of over.The study consists of six chapters. In the first part of the study, the concept and definition of public relations and mentioned the importance of public relations and other concepts are explained. In the fourth part of the study' ve fifth Gaziantep analyzed thes urvey results of the provincial Center application has be eninterpreted. Services Public Relations in Business Center with Gaziantep University Students in the Evaluation of Research Oriented' ve Made an Application. Positive results were obtained in studies.KeyWords: Business services, publicrelations,en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleHizmet işletmelerinde halkla ilişkiler ve Gaziantep merkezindeki üniversite öğrencileri ile bir uygulamaya yönelik araştırma
dc.title.alternativeResearch on the public relations in service operations and an application to university students in Gazi̇antep center
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmService organizations
dc.subject.ytmPublic relations
dc.subject.ytmCommunication means
dc.subject.ytmGaziantep
dc.subject.ytmUniversity students
dc.identifier.yokid10142425
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityHASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid458800
dc.description.pages103
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess