Show simple item record

dc.contributor.advisorDurmaz, Yakup
dc.contributor.authorAkdemir, Enes
dc.date.accessioned2020-12-06T17:11:57Z
dc.date.available2020-12-06T17:11:57Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/107396
dc.description.abstractPazarlamanın işletme etkinliklerindeki en önemli rolü, müşteriler ile işletme arasında bir bağ kurmaktır. Üretici pazara ne kadar yakın olursa, o kadar başarı sağlayabilir. Küreselleşme, bilgi teknolojilerinin gelişmesi ve tüketicilerin eğitim düzeyinin de artmasıyla birlikte pazarlama anlayışında da değişikler oluşmuştur. Modern pazarlama anlayışında müşteri odaklılık önem kazanmıştır. Sosyal medyanın kullanımıyla birlikte işletmeler tüketici davranışları ve yorumlarına göre stratejilerini belirlemektedir. Bu çalışmada modern pazarlamada sosyal medyanın tüketici algısına etkileri değerlendirilmiştir. Araştırmada, veri toplama aracı olarak anket kullanılmıştır. Bulgulara göre, sosyal medya ile tüketici davranışları arasında pozitif ve anlamlı bir ilişki söz konusudur. Özellikle tüketici algısında sosyal medya paylaşımlarının önemli bir yer oluşturduğu görülmektedir.Anahtar Kelimeler: Pazarlama, modern pazarlama, sosyal medya, tüketici algısı
dc.description.abstractThe most important role of marketing in companies is to create a bond between customers and companies. A companies success depends on its proximity to the customers. With the globalization, the developments in information technologies and increase level of education of consumers, it became inevitable to develop new marketing strategies. Customers became the center of modern marketing. With the use of social media tools companies started to determine their strategies according to customer behaviour and comments. Present study aims to investigate the effects of social media to customer perception in modern marketing. Present study used a questionnaire in order to evaluate the hypothesis of the study. According to the results of the study there is a positive and meaningful relationship between social media and customer behaviour. Especially the results of the study indicate that social media posts are mainly effective in customer behaviours. Key words: Marketing, modern marketing, social media, consumer perceptionen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleModern pazarlamada,sosyal medyanın tüketici algısına etkisi ve Diyarbakır merkezinde bir uygulama
dc.title.alternativeEffects of social media to customer perception in modern marketing and application in Diyarbakır center
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmConsumer perception
dc.subject.ytmSocial networks
dc.subject.ytmMarketing methods
dc.subject.ytmDiyarbakır
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmModernism
dc.subject.ytmSocial media
dc.identifier.yokid10144130
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityHASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid458802
dc.description.pages106
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess