Irak`taki ortaokullarda İngilizce öğretiminde iletişimsel yaklaşımın kullanımı
dc.contributor.advisor | Cephe, Paşa Tevfik | |
dc.contributor.author | Ali, Nadhim | |
dc.date.accessioned | 2020-12-06T16:11:40Z | |
dc.date.available | 2020-12-06T16:11:40Z | |
dc.date.submitted | 2013 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/106057 | |
dc.description.abstract | İletişmsel yaklaşımı temeli iletişime dayanan bir yabancı dil öğretme yaklaşımıdır.Bu yaklaşım, bir yabancı dili başarılı bir şekilde öğrenmek için belirlenmiş ilkeler bütünüdür.Öğrenciler gerçek iletişim ortamına girdiklerinde doğal olarak becerileri ve yabancı dil stratejileri gelişme göstermektedir.Anahtar kelimeler: Irak, Ders Kitabı, İngiliz Dili Eğitimi, İletişimsel Yaklaşım, Dil İşitim Yöntemi, Dil Yeterlik Sınavları. | |
dc.description.abstract | Communıcatıve Approach ıs the theory of foreıgn language teachıng based on commuıncatıon. İt ıs a set of prıncıples for learnıng a foreıgn language successfully reflectıng how to communıcate the real meanıng.KEY WORDS: Iraq‟s Coursebook, English Language Teaching (ELT), Communicative Approach (CA), Audio-Lingual Method (ALM) and Proficiency Tests. | en_US |
dc.language | English | |
dc.language.iso | en | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Irak`taki ortaokullarda İngilizce öğretiminde iletişimsel yaklaşımın kullanımı | |
dc.title.alternative | Using communicative approach in teaching English at secondary schools in Iraq | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Iraq | |
dc.identifier.yokid | 10011878 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | UFUK ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 348341 | |
dc.description.pages | 134 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |