Show simple item record

dc.contributor.advisorGödekmerdan Önder, Leyla
dc.contributor.authorKobazoğlu, Akin Menderes
dc.date.accessioned2020-12-06T16:00:41Z
dc.date.available2020-12-06T16:00:41Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2020-04-02
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/105766
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı kurumsal sosyal sorumluluğun marka sadakatine etkisinin ortaya onmasıdır. Bu bağlamda 400 Turkcell kullanıcısı ile anket uygulaması yapılmıştır. Yapılan araştırma sonucunda katılımcıların Turkcell'in kurumsal sosyal sorumluluklarına önem verdiğini düşündükleri ve Turkcell'e yönelik marka sadakatlerinin yüksek olduğu görülmektedir. Turkcell'in kurumsal sosyal sorumluluklarına ait düşüncelerinin Turkcell'e yönelik marka sadakatleri üzerinde anlamlı ve pozitif bir etkisi olduğu görülmektedir.Anahtar kelimeler: Kurumsal Sosyal Sorumluluk, Marka Sadakati, Turkcell
dc.description.abstractThe objective of this study is to reveal the impact of corporate social responsibility on brand loyalty. In this context, a questionnaire was conducted with 400 Turkcell customers. As a result of the study it was observed that the participants believe Turkcell attaches importance to corporate social responsibility and their brand loyalty towards Turkcell was observed to be high. It was seen that the participants' ideas about Turkcell's corporate social responsibility had significant and positive impact on participants' brand loyalty towards Turkcell.Keywords: Corporate Social Responsibility, Brand Loyalty, Turkcellen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleKurumsal sosyal sorumluluğun marka sadakatine etkisi: Turkcell örneği
dc.title.alternativeThe impact of corporate social responsibility on brand loyalty: Turkcell example,
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-04-02
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmBrand loyalty
dc.subject.ytmResponsibility
dc.subject.ytmCorporate social responsibility
dc.subject.ytmTurkcell
dc.subject.ytmLoyalty
dc.subject.ytmTelecommunication sector
dc.identifier.yokid10250057
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityUFUK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid550704
dc.description.pages92
dc.publisher.disciplineİşletme Yönetimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess