Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Subject "Advertising"
Now showing items 1-2 of 2
-
Gestalt kuramı bağlamında reklam tasarımında mekan kullanımı
(TOBB EKONOMİ VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-12-02)Tüketim ve tasarım kavramlarını bir araya getiren reklam, ürün veya hizmet hakkında bilgi vererek ikna etme yolunu kullanırken, tasarım ve estetiği önceleyen anlayışa sahip bir iletişim aracıdır. Tüketici ile ... -
Tasarımda küresel fikir ve yerel eylem: Küresel markalar ve yerel pazarlar ekseninde glokalizasyon stratejilerinin incelenmesi
(TOBB EKONOMİ VE TEKNOLOJİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020-02-10)Modernizmden postmodernizme sancılı geçiş süreci, küreselleşme alanında da etkisini hissettirmektedir. Gelişen teknoloji, kitle üretiminde ve küresel pazarlara ulaşmada yaşanan zorlukların aşılmasını, daha fazla yerel ...