Show simple item record

dc.contributor.advisorOkçu, Veysel
dc.contributor.authorGider, İbrahim
dc.date.accessioned2020-12-06T15:03:38Z
dc.date.available2020-12-06T15:03:38Z
dc.date.submitted2020
dc.date.issued2020-03-11
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/104685
dc.description.abstract`daha sonra doldurulacaktır`
dc.description.abstract`daha sonra doldurulacaktır`en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleOkul Yönetiminde Kayırmacılık Davranışları ile Öğretmenlerin İşe Yabancılaşma Düzeyleri Arasındaki İlişki
dc.title.alternativeThe Relationship Between Favoritism Behaviors and Teachers' Alienation Levels in School Administration
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-03-11
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10331716
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universitySİİRT ÜNİVERSİTESİ
dc.description.pages0
dc.publisher.disciplineEğitim Yönetimi Bilim Dalı


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess