Browsing SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ by Subject "Business Administration"
Now showing items 1-2 of 2
-
Consumer studies about purchase, repeat purchase and word-of-mouth after deep discount online
(ÖZYEĞİN ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Fırsat siteleri, tüketicilere yerel servis sağlayıcılar aracılığıyla çeşitli ürün ve hizmetleri, derin indirimlerle (örneğin,% 50,% 90) sunan e-ticaret işletmeleridir. Bu siteler hem tüketicinin alım gücünü artırmakta hem ... -
Türkiye organize elektrik piyasalarında talep tarafı katılımı regülasyonu
(ÖZYEĞİN ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-12-20)2001 yılı itibariyle elektrik piyasası oluşumunun ivmelenmesi ve Eylül 2015'teEnerji Piyasaları İşletme Anonim Şirketinin kurulması üreticiler ve elektrik tedarikçileriarasında verimli bir ticaret ortamı sağlamayı ...