Show simple item record

dc.contributor.advisorDever, Ayhan
dc.contributor.authorKaratopak, Tuğçe
dc.date.accessioned2020-12-06T13:06:40Z
dc.date.available2020-12-06T13:06:40Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2020-02-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/101854
dc.description.abstractBu çalışmada amaç aktif olarak sporun içerisinde yer alan futbol taraftarlarının taraftarı oldukları takımla özdeşleşme düzeyleri ile spor organizasyonları tüketimi düzeyi arasındaki ilişkinin ortaya konmasıdır.
dc.description.abstractThe aim of this study was to determine the relationship between the way sports fans engaged in sports identify with their teams and consume sports organizations.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectSportr_TR
dc.subjectSportsen_US
dc.titleSpor yapan futbol taraftarlarının takımlarıyla özdeşleşme düzeyleriyle spor organizasyonları tüketimi arasındaki ilişki (ordu ili örneği)
dc.title.alternativeThe relationship between the levels of identification and consumption of sports organizations of sports fans engaged in sports: The city of Ordu
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-02-06
dc.contributor.departmentBeden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10307993
dc.publisher.instituteSağlık Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityORDU ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid607457
dc.description.pages130
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess