Browsing by Subject "E-course"
Now showing items 1-7 of 7
-
E-öğrenme alanında çalışan yetişkinlerin mobil cihaz uygulamalarını mesleki öğrenme amacıyla kullanma durumları
(GAZİ ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)E-öğrenme alanında çalışan yetişkinlerin mobil cihaz uygulamalarını mesleki öğrenme amacıyla kullanma durumlarının betimlenmesinin amaçlandığı bu araştırmada; mobil cihazların, bu cihazları aktif olarak kullanan yetişkinlerin ... -
Farklı öğrenme stillerine sahip öğrencilerin e-ders tasarımlarına ilişkin görüşleri: Anadolu Üniversitesi Uzaktan Eğitim Programları örneği
(ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Öğrenci merkezli eğitimde öğrencilerin öğrenme özelliklerini bilmek, öğrenme stillerini belirlemek önem taşımaktadır. Öğrenme stillerinin bilinmesi bireylerin öğrenme döngüsündeki güçlü ve zayıf yönlerinin belirlenerek ... -
Kitlesel açık çevrimiçi derslerde öğrencilerin davranış ve tercihleri ile bireysel özellikleri arasındaki ilişki
(ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmada, Türkiye'de Türkçe açılan kitlesel açık çevrimiçi ders katılımcılarının bireysel özellikleriyle derslerdeki materyal tercihleri ve aktiflik düzeyleri arasında bir ilişki olup olmadığı incelenmiştir. ... -
Milli Eğitim Bakanlığı e-hizmet içi eğitim uygulamalarında öğretmen görüşlerine göre karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
(OKAN ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırma; Türkiye'de Millî Eğitim Bakanlığı tarafından düzenlenen uzaktan hizmet içi eğitim uygulamasında karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerilerini incelemek amacıyla yapılmıştır. Çalışmada, bu programların ... -
Milli Eğitim Bakanlığı e-okul uygulamasının yönetici, öğretmen, öğrenci ve veli görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi
(MARMARA ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırmada, Milli Eğitim Bakanlığı e-Okul uygulamaları, öğretim çalışmalarının en önemli dört paydaşı olan, okul yöneticileri, öğretmenler, öğrenciler ve velilerden alınan görüşler doğrultusunda değerlendirilmiştir. ... -
Öğrencilerin tablet uyumlu ders içerikleri ile çalışma eğilimlerinin incelenmesi
(ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ/Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019-03-25)Bu çalışmanın amacı, öğrencilerin tablet uyumlu ders içerikleri üzerinde çalışma ve gezinme davranışlarının incelenmesidir. Bu amaç doğrultusunda öğrenciler tablet uyumlu içerikler üzerinde çalışırken gezinti yapıları ve ... -
Yapısalcı öğrenme kuramına göre hazırlanan analog elektronik dersi yazılımının akademik başarıya etkisi
(ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırma, yapısalcı öğrenme kuramına göre hazırlanan bilgisayar destekli Analog Elektronik Dersi öğretim yazılımının akademik başarıya etkisini belirlemek amacıyla gerçekleştirilmiştir.Araştırma, 2009 ? 2010 eğitim ...