Now showing items 1-2 of 2

    • A Supplier evaluation and selection system in Turk Tractor Factory 

      Aktaş, Pınar (İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ/İşletme Enstitüsü, 1995)
      ÖZET TÜRK TRAKTÖR FABRİKASI'NDA YANSANAYİ DEĞERLENDİRME VE SEÇME SİSTEMİ PINAR AKTAŞ M.B.A. Tezi Tez Yöneticisi: Yrd. Doç. Dr. Serpil Sayın Günümüzde dünya küreselleşmeye doğru ilerlemektedir. Bu yüzden pazarlar hergün ...
    • Consumer behavior analysis and marketing communication strategy development the case of Citroen Xantia 

      Eser, Murat Tolga (İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ/İşletme Enstitüsü, 1996)
      Türkiye araba pazarı yıldan yıla çok değişken bir pazar haline gelmektedir. Potansiyel 1 994 yılından önce birçok firmayı çekmiştir. 1994 krizi satışları etkilemiş ve yüzde elli bir düşüşe sebebiyet vermiştir.Pazar durumu ...