Show simple item record

dc.contributor.advisorAtilgan, Sait Sinan
dc.contributor.authorTaılıaıtı, Nurıye
dc.date.accessioned2023-09-22T12:47:17Z
dc.date.available2023-09-22T12:47:17Z
dc.date.submitted2022-05-10
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/743437
dc.description.abstractİletişim teknolojilerinde yaşanan gelişme kuruluşların iletişim yöntemlerini deetkilemektedir. Bu noktada sosyal medya ortamları kuruluşların pazarlama iletişimiyöntemlerinin değişiminde temel belirleyici güç konumundadır. Farklılaşan rekabetortamında kuruluşlar artık yalnızca geleneksel yöntemlerle değil sosyal medyaortamlarında da var olmaya çalışmaktadırlar. WeChat programı da kuruluşlarınpazarlama iletişimi yönteminde kullandığı programlardan biridir. Bu çalışmada sosyalmedya uygulamalarının pazarlama iletişiminde kullanılması ve pazarlama iletişimi ilesosyal medya arasındaki ilişkinin önemini ortaya koymayı amaçlamaktadır. Çalışmanınteorik bölümünde pazarlama iletişim ve sosyal medya kavramlarına yönelik literatürtaraması yapılmış araştırma bölümünde ise WeChat programının pazarlama iletişimindekullanılmasına dönük hazırlanan yarı yapılandırılmış mülakat formu 11 kişi uygulanmışve elde edilen sonuçlar mülakat analizi yöntemi ile incelenmiştir.Anahtar Kelimeler: Sosyal Medya Pazarlama İletişim Stratejik Wechat WechatPazarlaması
dc.description.abstractThe developments in communication technologies also affect the communicationmethods of organizations. At this point, social media environments are the maindetermining force in the change of the marketing communication methods of theorganizations. In a differentiated competitive environment, organizations are trying toexist not only in traditional methods but also in social media environments. WeChatprogram is one of the programs that organizations use in marketing communicationmethod. In this study, it is aimed to use social media applications in marketingcommunication and to reveal the importance of the relationship between marketingcommunication and social media. In the theoretical part of the study, literature wassearched for the concepts of marketing communication and social media. In the researchpart, a semi-structured interview form prepared for the use of the WeChat program inmarketing communication was applied to 11 people and the results were examined byinterview analysis method.Keywords: Social Media Marketing Communication Strategic Wechat Wechatmarketingen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.titleSosyal medyanın pazarlama iletişiminde kullanılması: Çin'in WeChat pazarlama stratejisi örneği
dc.title.alternativeUsing social media in marketing communication: The example of China's WeChat marketing strategy
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2022-05-10
dc.contributor.departmentHalkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmChina
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmMarketing communication
dc.subject.ytmSocial media
dc.subject.ytmMarketing strategies
dc.subject.ytmWeChat
dc.identifier.yokid10214576
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid657373
dc.description.pages84
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess